DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 30 April 2013

PRU13 : VIDEO DR. ASRI KATA UMNO YANG BUAT DOSA ORANG LAIN YANG TANGGUNG... KAH KAH KAH !

Ini yang dikataka BALING BATU SMBUNYI TANGAN bila UMNO YANG BUAT DOSA kepada ORANG MELAYU dan ORANG ISLAM tapi ORANG LAIN pulak yang KENA TANGGUNG... kerana Pemimpin Umno TIDAK AKAN MENGAKU walaupun 10 kali UMNO MAMPOS seperti UMNO MAMPOS pada Tahun 1987... sekali lagi gua TEGASKAN bahawa ini bukan FITNAH beb... dan sekali lagi gua beritahu yang PEMBUNUH UMNO pada Tahun 1987 masih lagi HIDUP dan SIHAT... yang mana satu nya menjadi CALON BN di Kerusi Parlimen P.32 GUA MUSANG iaitu Tengku Razaliegh Hamzah (Ku Li)... yang satu lagi sekarang ni seperti HANTU RAYA TAK BERTUAN yang TERBANG ke sana kemari BERKEMPEN bagi pihak BN iaitu Tun Mahathir (Tun Madey)... kah kah kah !.

Kalau tak percaya lu orang sendiri boleh tanya pada dia orang sebelum dia orang JALAN... ini memandang UMUR salah seorang daripada PEMBUNUH UMNO tersebut boleh dikatakan DIHUJUNG-HUJUNG USIA... cuma FAKTOR KETAKUTAN yang membuatkan beliau KUAT demi untuk MENGEKALKAN Umno/Bn menjadi PEMERINTAH dalam Malaysia... disamping itu untuk menjadi PENDOKONG kepada HAYAT POLITIK anak beliau di Negeri Kedah... kalau tak kerana itu rasanya sudah lama beliau BERIHAT sambil MENIKMATI HASIL KEKAYAAN yang beliau perolehi selama 22 Tahun menjadi Perdana Menteri Malaysia... yang mana dikatakan selama 22 Tahun itu juga lah Negara Malaysia KEHILANGAN RM100 Bilion lebih dengan BUTA-BUTA aje beb... kah kah  kah !.

Sebab itu apabila ada yang MENCADANGKAN supaya DITUBUHKAN Suruhanjaya Siasatan Diraja bagi MENYIASAT KEHILANGAN RM100 Bilion lebih tersebut... apa kata beliau beb... beliau telah MENYARANKAN supaya DISIASAT juga Perdana-Perdana Menteri selepas beliau... yang bermaksud SIASAT lah juga Tun Abdullah Ahmad Badawi dan Datuk Seri Hj Najib... kah kah kah... lu orang nampak tak betapa LICIK dan MEMBELIT nya Manusia yang bernama Tun Madey ni... hinggakan beliau TERPERANGKAP pun beliau sempat untuk MELIBATKAN orang lain... cuma yang tak dapat MELIBATKAN ORANG lain ialah berkenaan PROJEK IC di Negeri Sabah kerana itu sepenuh nya dibawah ARAHAN beliau... namun itu pun beliau masih hendak MENGAITKAN orang lain walaupun orang tersebut sudah lama MENINGGAL DUNIA... kah kah kah !.

Apa pulak lah yang gua MELALUT sampaikan bercerita perihal HANTU RAYA tu beb... berbalik kepada VIDEO dibawah memang betul lah seperti apa yang dikatakan oleh Dr. Asri bahawa PUNCA segala PERMASALAHAN Umat Islam dan Orang Melayu adalah ANGKARA KERJA HARAMJADAH Pemimpin Umno... kalau tak kerana itu rasanya PERMASALAHAN Umat Islam dan Orang Melayu tidak akan membuat hingga keluar nya LAGU yang berbunyi "ANAK KECIL MAIN API dan BUMI DIPIJAK MILIK ORANG"... kah kah kah... kemudian SIBUK dengan SLOGAN HIDUP ISLAM... HIDUP MELAYU... MARILAH BERSATU... MARI LAH BERSAMA MENGERATKAN PERPADUAN UMAH... sebiji macam perangai FIRAUN ketika hendak MAMPOS DITELAN LAUT MERAH beb... kah kah kah !.



hemmmmm..... buat pengundi-pengundi tegar bn cukup lah lu orang ditipu hidup-hidup selama ini oleh pemimpin umno tu beb... tak ada nya melayu akan mampos kalau umno mampos... sedangkan selama ini yang banyak menindas orang melayu adalah pemimpin umno itu sendiri dengan menidakkan pertambahan kerusi parlimen dinegeri-negeri yang majoriti nya orang melayu... hidup melayu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....