DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 25 April 2013

PRU13 : PETUGAS MEDIA MULA TERIMA UNDI POS BERMAKNA SPR SUDAH MAIN KOTOR BEB !

Dengan mengeluarkan KERTAS UNDI bagi PETUGAS PEGAMAL MEDIA sebelum HARI PENGUNDI AWAL pada 30hb April 2013 seperti yang dilapurkan oleh Malaysiakini bermakna Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) sebenarnya telah MENGKHIANATI apa yang dikatakan PENAMBAHBAIKAN SISTEM PILIHAN RAYA (PSPR)... sedangkan TUJUAN UTAMA PSPR adalah untuk MENGELAKAN SALAH ANGGAPAN bagi UNDI POS yang sebelum ini DIRAGUKAN... untuk itu PENGUNDIAN AWAL telah DIPERKENALKAN dalam PSPR... bermakna TIDAK ADA lagi UNDI POS bagi ANGGOTA KESELAMATAN serta AHLI KELUARGA mereka.

Namun dalam PSPR PENGUNDIAN AWAL ianya telah DILUASKAN lagi kepada PETUGAS PENGAMAL MEDIA yang BERTUGAS di hari PENGUNDI-PENGUNDI BIASA MEMBUANG UNDI iaitu pada 5 Mei 2013... tetapi kalau KERTAS UNDI PENGUNDI AWAL telah DIEDARKAN kepada PETUGAS MEDIA melalui POS sebelum 30hb April 2013... dan CARA PENGUNDIAN nya pula PENGUNDI AWAL tersebut MENGUNDI dan kemudian MENGEPOSKAN kembali kepada SPR... ini namanya BUKAN PENGUNDI AWAL beb... tapi PENGUNDI POS... yang mana ia bukan setakat DIRAGUKAN tapi dah SAH SATU PENIPUAN beb... kah kah kah !

Cuma yang MENGUNDI nya aje bukan lagi ANGGOTA-ANGGOTA KESELAMATAN tapi PETUGAS PENGAMAL MEDIA... ini namanya PENAMBAIKAN SISTEM PILIHAN RAYA KEPALA BAPAK SPR atau PENAMBAHBAIKAN PUNAH RANAH beb... apa punya HARAMJADAH betul KETUA SPR ni... cuba nak MENIPU RAKYAT atas nama PSPR... tapi KAEDAH dan CARA sama seperti UNDI POS malahan ianya LEBIH LAGI DIRAGUKAN... memang betul BANGSAT HARAMJADAH KELAS TERTINGGI... kalau itu yang dikatakan PSPR memang lah lu orang BAPAK SYAITAN PENIPU... apa ke JADAH nya PENGUNDI AWAL menerima KERTAS UNDI melalui POS beb... dan kemudian nya MENGHANTAR pulak melalui POS... kah kah kah !.

Sudah lah tempoh hari lu kata PSPR telah MEMANSUHKAN UNDANG-UNDANG CALON MENARIK DIRI... yang mana ia membawa kepada NAMA dan LAMBANG akan tetap DICETAK pada KERTAS UNDI... satu KERJA GILA BABI yang belum pernah DILAKSANAKAN dan DIBUAT oleh mana-mana Negara dalam DUNIA... oleh kerana itu CALON-CALON yang MENARIK DIRI terpaksa juga BERKEMPEN bukan untuk BERTANDING tapi BERKEMPEN untuk MENARIK DIRI... memang PENAMBAHBAIKAN TERBAEKKKK KELAS TERTINGGI HARAMJADAH... macam ini punya PERATURAN gua ingat memang boleh masuk dalam MALAYSIA BOOK OF RECORD kalau pun tidak masuk dalam GUINNESS BOOK OF RECORD lah beb... kah kah kah !.

Gua rasa kepada PEGUAM-PEGUAM yang ada didalam Pakatan Rakyat (PR)... lu orang dah boleh lah MERANGKA SAMAN terhadap SPR yang seperti menjadi BARUA UMNO... konon nya KETUA SPR pernah berkata sebelum ini bahawa JANGAN DENGAR AJARAN MENYELEWENG... rupa-rupanya ini KERJA HARAMJADAH yang beliau nak lakukan... dikatakan hampir 10 Ribu Orang telah telah MEMOHON menjadi PETUGAS MEDIA... entah-entah 10 Ribu orang ini juga yang akan menjadi PENGUNDI HANTU... kalau dah UNDI dihantar melalui POS dan kemudian nya UNDI tersebut DIPOSKAN balik kepada SPR... jadi bila masanya DAKWAT KEKAL DIGUNAKAN atau ada pulak UNDANG-UNDANG yang PETUGAS PENGAMAL MEDIA DIKECUALIKAN dari DAKWAT KEKAL... kah kah kah !.

Ini lagi SPESIS yang KUBUR dia orang boleh lu orang KENCINGKAN bila dia orang MAMPOS nanti beb... kenapa tidak beb... sedangkan KERJA dia orang bukan nya FREE tapi DIBAYAR GAJI... gaji tu pulak bukan nya dari PUSAKA MAK BAPAK dia yang punya tapi dari HARTA RAKYAT... sedangkan kalau FREE sekalipun masih lagi boleh DIPERTIKAIKAN kerana membuat KERJA TAK IKUT PERATURAN... ini kan pulak bila DIBAYAR GAJI... jadi jangan NAK TERASA bila ada yang MEMPERTIKAIKAN CARA KERJA yang DILAKSANAKAN oleh SPR... seolah-olah SPR tu adalah BADAN PUSAKA MAK BAPAK dia orang... memang betul GAMPANG lah lu KETUA SPR... khakkkk tuihhhhh !.


hemmmmm..... macam-macam cara barua umno ni nak menipu... apa jenis manusia lah dia orang ni beb... kenapa lah lu orang tak mampos semasa dalam perut mak lu orang lagi... atau pun setidak-tidaknya semasa lu kecik... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

8 ulasan:

  1. MATI HIDUP BALIK PUN AKU TAK PERCAYA KEPADA SPR INI. HANYA BILA PAKATAN MEMERINTAH NEGARA INI SAJA IMEJ SPR DAPAT DIPULIHKAN. KETUA SPR MELAYU ISLAM, TAPI HATI PERUT LEBIH BUSUK DARI PERUT BIAWAK MAMPOS

    BalasPadam
  2. Salam. Mohon jasa baik exchange link. Saya dah follow & linkkan blog anda juga. ^^

    http://hijabulcrewz.blogspot.com/

    #Sepakat tumbangkan BN!

    BalasPadam
  3. salam....utk makluman pejuang,bukan sahaja pengamal media dah dapat kertas undi lebih awal,petugas-petugas SPR (cikgu - cikgi)yang jadi kerani mengundi pun dapat dah....siap hntr pos laju lagi
    "urusan seri paduka baginda"..

    BalasPadam
  4. ok tunggu surat saman sampai ya kerna memfitnah!

    BalasPadam
  5. SPR ini sebenarnya telah di bodohkan dan di biulkan oleh UBN...selama 56 tahun...SPR tak sedar mereka dah jadi semakin bodoh sedangkan rakyat sudah menjadi celik IT...Transformasi yg di laungkan oleh UBN sebenarnya ialah untuk memperbodohkan rakyat Malaysia..

    BalasPadam
  6. kenapa dengan SPR.

    Bawa bertenang.
    SPR paling telus untuk PRU13.

    Cuma syaiton dikalangan manusia yang menakut-nakut manusia yang baik.

    PERCAYALAH KEPADA SPR. MEREKA TELAH MELAKUKAN YANG TERBAIK UNTUK PARA PENGUNDI DI MALAYSIA UNTUK MEMILIH KERAJAAN.

    kelemahan manusia adalah perkara biasa. Maka kita perlu kembali kepada Allah.

    BalasPadam
  7. Salam, Pengerusi SPR ni lebih teruk dari pengganas sulu. Dialah PENGKHIANAT NEGARA SEBENAR. Pengkhianat semestinya dikenakan hukuman Mati. Dosanya lebih besar dari pembunuh. Seandainya kerajaan bertukar mereka yg terlibat sama hendaklah didakwa dan dihukum setimpalnya. Insyaallah, Allah akan membantu orang yg teraniaya.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....