DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 22 Februari 2013

(VIDEO)... SERANG PEJABAT TAMIL DAILY... CERITA SIAPA YANG LU ORANG PERCAYA BEB !

Agak-agak lu orang lah beb cerita siapa yang lu orang boleh percaya diantara cerita KAKITANGAN AKHBAR TAMIL MALAYSIA NABAN'S atau pun cerita dari Presiden Parti Progresif Rakyat (PPP) Datuk M. Kayvies SAHABAT kepada Parti UMNO yang terkenal dengan KERJA-KERJA SAMSENG... lu orang NILAI lah sendiri dan PIKIR-PIKIRKAN siapa punya cakap yang lu orang rasa BETUL.... tapi kalau ikut gua sudah tentu cakap Kakitangan Akhbar Tamil Daily tu yang BETUL beb kalau pun tak 100 peratus BETUL... yang PASTI 99.9 peratus adalah BETUL beb... kah kah kah !.

Kerana kalau mengikut kata Presiden PPP bahawa pihak akhbar tersebut yang menyuruh mereka datang... dan katanya lagi dalam masa 1/2 jam mereka sudah sampai kerana dekat... tetapi dalam masa 1/2 jam juga hampir 60 orang telah menyertai SERANGAN kepejabat akhbar tersebut.... HEBAT beb hanya dalam masa beberapa minit PPP boleh mengumpulkan AHLI walaupun TIDAK DIRANCANG... lu punya cerita tu Datuk gua rasa BUDAK BAWAH UMUR yag tanya Datuk Seri Hj Najib (DSHN) tentang NAJIS MUGHALAZAH pun TAK PERCAYA... kah kah kah !.

Yang LAWAK lagi bila beliau mengatakan untuk apa buat REPORT POLIS... AYOO YOOO Datuk... lu punya IJAZAH LAWYER mana Universiti mari beb... bukan ke REPORT POLIS adalah antara PROSES UNDANG-UNDANG yang DIBENARKAN Datuk... yang lu pergi SIBUK takut POLIS banyak KERJA apa hal Datuk... terima REPORT adalah antara KERJA POLIS beb... sepatutnya yang lu lakukan ialah TIDAK MENYERANG tempat orang tetapi pergi REPORT DAN SAMAN kalau rasa akhbar tersebut BUAT FITNAH seperti FITNAH yang selalu dilakukan oleh UTUSEX MELOYA... kah kah kah !.

APO NAK DIKATO... kalau dah Parti yang konon nya menjadi TERAS dalam Barisan Nasional (BN) iaitu Umno pun SELALU membuat KERJA-KERJA SAMSENG... jadi APA SALAH pulak SEKALI-SEKALI Parti SAHABAT UMNO cuba-cuba BERLAKU SAMSENG beb... kan CONTOH MELALUI TELADAN... kalau Umno selalu KENCING BERLARI dah tentu lah sesekali SAHABAT UMNO melakukan KENCING BERLARI beb... ini jugak lah HASIL KEJAYAAN yang didapati dari SLOGAN KERAMAT DSHN iaitu DEMOKRASI TERBAIK... HEBAT HEBAT... kah kah kah !.


hemmmmm..... sebenarnya beb kata tun madey yang berbunyi "sudah berpuluh tahun yang cerdik pandai tak masuk umno" sepatutnya berbunyi "sudah berpuluh tahun yang cerdik pandai tak masuk barisan nasional (bn)"... kan ke lebih menyeluruh dan global dan tidak tertumpu hanya kepada umno... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:


  1. Mohon tukar link....

    http://guruinspirasiku.blogspot.com/

    Utk pengetahuan tuan blog, blog tuan telah ada dalam senarai blog saya... 'Blog Reformasi'


    TERUSKAN PERJUANGAN....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....