DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 24 Februari 2013

BEB... LU ORANG KALAU NAK KETAWA MARI BACA APA KATA TIMBALAN PARTI SYAITAN YANG DIKENALI... KAH KAH KAH !

Pergghh... lagi dekat Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) lagi banyak kenyataan GILA BABI yang dikeluarkan oleh ISI PERUT Parti SYAITAN YANG DIKENALI iaitu Umno beb... tanpa rasa SEGAN dan MALU yang memang TAK ADA pada ISI PERUT UMNO... disamping mempunyai MUKA TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... maka keluar lah bermacam-macam kenyataan yang mengatakan hanya Umno/Bn sahaja lah yang boleh diharapkan mentadbir MALAYSIA dengan CEMERLANG... GEMILANG dan TERBILANG... selain daripada Umno/Bn semuanya PENGKHIANAT dan PEROSAK Negara beb... dan hari ini keluar lagi satu kenyataan dari Timbalan Parti Syaitan yang Dikenali dengan mengatakan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah PENGKHIANAT NO1 NEGARA... kah kah kah !.

Menurut Pemimpin Umno dari KETURUNAN ULAMA TERKENAL Negeri Johor DT ini "Parti pembangkang mengaburi pemikiran rakyat dengan pembohongan sebagai taktik menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN)... pembangkang kini risau kerana rakyat khususnya di negeri-negeri yang DITADBIR ole PEMBANGKANG semakin SEDAR bahawa BN adalah satu-satunya KERAJAAN yang mampu MEMBELA dan menjaga KEBAJIKAN RAKYAT... Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai PENGKHIANAT NO 1 NEGARA di dunia luar... Anwar sengaja memberi GAMBARAN BURUK mengenai situasi dalam negara... Pemimpin Pakatan Pembangkang datang ke Sabah dengan mengatakan BN semakin KALAH di Semenanjung"

Tambah beliau lagi "Itu adalah PEMBOHONGAN…dan kononnya Sabah juga akan JATUH ke tangan mereka... mereka mengatakan Rakyat di Malaysia MENDERITA... tetapi Pembangkang yang sebenarnya TERTEKAN kerana mereka sudah nampak GELOMBANG iaitu KEBANGKITAN RAKYAT yang tahu bagaimana BN berjuang untuk rakyat... Anwar semakin mendapat KURANG SAMBUTAN RAKYAT ketika TURUN BERKEMPEN... jadi apabila rakyat TIDAK LAGI PERCAYA kepadanya... dia ke LUAR NEGARA seperti Australia dan Indonesia untuk MEMBURUKAN MALAYSIA... sokongan rakyat terhadap BN semakin KUAT khususnya di Sabah... tetapi Pembangkang sengaja TIDAK NAMPAK dan TIDAK MENGAKUI pembangunan ketara yang dibawa oleh BN ke negeri itu".

Apa barang yang lu CERITA ni Tan Sri Muhyiddin Yassin oiiii... cara lu BERCERITA tak ubah seperti PEMIMPIN UMNO bercerita dalam TAHUN-TAHUN PRA-SEJARAH... iaitu DIZAMAN dimana Umno/Bn letak CALON SEBARANGAN pun masih boleh MENANG beb... umpamanya seperti CALON dari TUNGGUL KAYU atau pun BATANG PISANG... kah kah kah... lagi satu lu punya cerita seperti RAKYAT BODOH macam PENYOKONG UMNO yang akan MENGANGGUK APA SAJA cakap lu... gua TAK KESAH kalau BETUL yang DSAI tu PENGKHIANAT NEGARA... seperti beliau memberi IC ke kepada RAKYAT ASING... ini yang TERANG-TERANG DAH MENGAKU SEBAGAI PENGKHIANAT NEGARA dengan MEMBERI IC kepada RAKYAT ASING lu tak ada pulak panggil pulak sebagai PENGKHIANAT seperti MAHA-MASALAH NEGARA Tun Madey tu... kah kah kah !. FMT


hemmmmm..... hanya tinggal 59 hari dan beberapa jam saja lagi sebelum malaikat maut mencabut nyawa umno beb... kenapa hingga sampai kesaat ini masih lagi parlimen tidak dibubarkan beb... jawapan senang aje beb... kerana tak yakin boleh menang seperti pru yang lepas-lepas yang mana masa itu kebanyakan rakyat masih tak kenal siapa itu umno dan isi perutnya... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. ini nama nya yahudi anak lelaki kominis PUI.Lakhanatullah punya bangkai

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....