DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 28 Februari 2013

AWASSS !!!... SEORANG PESAKIT OTAK TERLEPAS DARI HOSPITAL BAHAGIA... JAGA-JAGA BEB !

Kalau mengikut pada REKOD PESAKIT HOSPITAL BAHAGIA tersebut beb... PESAKIT OTAK berkenaan adalah seorang Dr. PHD dan pernah menjadi PEMIMPIN PAS yang boleh dikatakan KANAN jugak satu ketika dulu... di ceritakan juga PENYAKIT OTAK beliau mula BERPUTIK apabila KERAJAAN PERPADUAN yang beliau IDAM-IDAM kan diantara PAS dan UMNO tidak menjadi kenyataan... dimana dikatakan ANDAINYA terjadi KERAJAAN PERPADUAN tersebut beliau akan mendapat HABUAN dengan DILANTIK sebagai MENTERI BESAR NEGERI SELANGOR pada waktu itu... namun HARAPAN dan CITA-CITA serta ANGAN-ANGAN MAT JENIN beliau cuma tinggal ANGAN-ANGAN saja beb... AKIBAT nya beliau telah dimasuk kan ke HOSPITAL BAHAGIA bagi mendapat RAWATAN untuk OTAK beliau yang dikatakan SAKIT berpunca dari rasa KECEWA yang TERAMAT SANGAT... kah kah kah !.

Kemuncak bertambahnya SAKIT OTAK beliau ialah bila DITENDANG dari menjadi AHLI PAS beb... ialah mana nya TIDAK DITENDANG dari menjadi AHLI PAS... cakap pada waktu tersebut lebih kepada MERAPU CAMPOR MEROYAN... bila dibagi NASIHAT tak mahu dengar... lepas tu ditambah lagi dengan PERANGAI BODOH SOMBONG serta PERANGAI HASAD DENGKI (PHD)... jawap nya apa lagi beb kena TENDANG lah dari PAS walaupun ada yang BERAT HATI untuk MENYETUJUI tindakan tersebut... kah kah kah... sejak dari itu PENYAKIT OTAK beliau semakin hari semakin PARAH yang AKHIRNYA membawa kepada TERPAKSA dihantar ke HOSPITAL BAHAGIA oleh RAKAN serta KENALAN terdekat beliau... kalau tak SILAP gua kenalan terdekat beliau tu bernama !!!!... apa ya... adoiii... lupa pulak gua beb... oh yaa nama nya kalau tak silap gua NASHARUDDIN ke apa ke... dengar cerita beliau ni pun dah terkena gak JANGKITAN SAKIT OTAK tu beb... kah kah kah !.

Berbalik kepada PESAKIT OTAK yang TERLEPAS tu beb... yang mana menurut SUMBER DALAMAN gua... beliau semalam telah BERJAYA melarikan diri dari HOSPITAL tersebut tanpa DISEDARI oleh KAKITANGAN Hospital Bahagia berkenaan... mungkin kerana PENYAKIT MENTAL yang beliau MILIKI tidak membuat KACAU atau mendatangkan KECEDERAAN kepada orang lain... beliau cuma akan SIBUK untuk BERCAKAP bila beliau ternampak akan MIKROFON dan PENTAS... lebih-lebih lagi kalau MIROFON dan PENTAS itu ada mengeluarkan BAU-BAU UMNO serta bau-bau ISI PERUT UMNO... kah kah kah... lain macam betul PENYAKIT MENTAL beliau ni ya beb... tapi walaupun dikata TIDAK BAHAYA namun kalau dah SAKIT MENTAL mana boleh DIJAMIN SELAMAT beb... jadi lu orang kat luar tu kena lah BERHATI-HATI beb... mana lah tahu tiba-tiba PENYAKIT MENTAL tu buat SPIN dan jadi BAHAYA pulak... kah kah kah !.

Ok lah lah beb kalau lu orang nak tahu apa yang PESAKIT OTAK tu buat bila TERLEPAS dari HOSPITAL BAHAGIA semalam... lu orang boleh TENGOK kat SINI beb... nampak tak beb betapa SAKIT nya OTAK beliau... kah kah kah... rasa gua lah beliau ni dah mula ada MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI beb... yang mana KEBIASAAN nya TAK MALU tahap tersebut ada pada KEBANYAKAN yang namanya ISI PERUT UMNO... kah kah kah... sebab nya TAK MALU tahap tersebut sanggup membuat APA SAJA walaupun MENFITNAH... pada gua memang gua TAK HERAN beb... ialah KETURUNAN INGGERIS PENJAJAH YANG LAHIR HASIL PERSETUBUHAN HARAM TANPA DIKETAHUI SIAPA BAPAKNYA semestinya berperangai begitu...... sebab itu orang lain yang BERJUANG... UMNO DAPAT NAMA... sedangkan semasa AIR MATA MENGALIR ... DARAH TUMPAH dan NYAWA MELAYANG kerana PERJUANGAN KEMERDEKAAN mereka masih diulik MIMPI bersama INGGERIS PENJAJH beb... tiba-tiba DIANGKAT menjadi PEJUANG KEMERDEKAAN... kah kah kah !.


hemmmmm..... masuk umno tak beliau tak henginnnn konon nya masih sayangkan pas... tapi perangai... tingkah laku... perbuatan dan kata-kata dan sama macam isi perut umno... itu sebab gua kata beliau sakit otak... hanya orang gila aje yang berperangai seperti beliau beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

8 ulasan:

  1. Lepas PRU13 nanti kalau sapa2 jumpa individu pakai songkok merayau2 kat mana2 bandar di Selangor atau KL sambil bersyarah sorang2 tolong bawa dia balik ke Hospital Bahgia Tampoi atau Tg Rambutan.

    BalasPadam
  2. bro xumno... lu kalau jumpa jangan lupa caling-caling gua beb...

    BalasPadam
  3. saya rasa bukan hassan ali yang gila, sebenarnya penulis ini yang sakit otak sebab orang yang sakit otak memang kerjanya menuduh orang lain yang gila dan yang bestnya dia tidak....buat medical check lah beb ...mana tahu....

    BalasPadam
  4. kah kah kah... ada gak spesis hassan ali yang sakit otak tu masuk kat sini ya... kah kah kah....

    BalasPadam
  5. udah gelak pula dia...taada masa lah nak layan

    BalasPadam
  6. mat inders,
    apa yang ko pegi siarkan komen pengikut lembu gila umno tu bro

    BalasPadam
  7. meninggalkan jejak di sini http://bredmart.blogspot.com/2013/02/sex-party-online-pesta-seks-situs-online.html

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....