DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 28 Januari 2013

(VIDEO) TERBAIIIIKKKKK DARI DR. MASZLEE... SALAM 1 JERUNG... KAH KAH KAH !


Pandai jugak DR. MASZLEE ni buat LAWAK ya beb... mahu TERSEDAK-TERSEDAK BWU1M (BARUA WANITA UMNO 1MALAYSIA) tu kalau menengok VIDEO ni beb... kah kah kah... tapi gua KESIAN jugak kat BWU1M tu beb bila ISI PERUT yang SEHALUAN dengan beliau TERUS menjadikan beliau sebagai BOSIAH POLITIK JALANAN yang TAK DIPANDANG walaupun SEBELAH MATA oleh ISI PERUT yang lain... ini HAKIKAT yang ada dalam UMNO beb yang akan MEMBIARKAN PENYOKONG-PENYOKONG nya menjadi BANGSAT apabila KEUNTUNGAN tidak MENYEBELAHI UMNO walaupun perkara tersebut terjadi kerana GARA-GARA menjadi BU1M... kah kah kah !.



hemmmmm..... sebab itu gua tetap teguh dengan pendirian gua yang umno adalah united munafikun national organisations... sebab itu jugak lah umno mampos angkara ahli-ahli nya sendiri yang berbangsa melayu dan beragama islam... harus diketahui semasa umno mampos sesuatu yang pelik ianya langsung tidak melibatkan parti politik lain terutama nya yang dituduh parti yang menjual islam iaitu pas dan parti yang anti melayu iatu dap... pelik tak beb... kah kah kah... umporno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....