DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 23 Januari 2013

PENDEDAHAN TERBARU YANG BUAT NOH OMAR TERKENCING-KENCING BEB... KAH KAH KAH !

Ini PENDEDAHAN TERBARU berkaitan dengan Menteri Pertanian Industri dan Asas Tani merangkap Timbalan Pengerusi Umno Negeri Selangor Datuk Seri Noh Omar (DSNO)... dan juga ISI PERUT UMNO yang BERANGAN-ANGAN untuk menjadi Menteri Besar (MB) Selangor jika IMPIAN serta ANGAN-ANGAN MAT JENIN Umno/Bn Negeri Selangor BERJAYA memenangi semula Negeri Selangor dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti... tapi yang PELIK dan AJAIB nya ialah beliau belum PASTI untuk bertanding di KERUSI Dewan Undangan Negeri (DUN) yang mana satu diantara dua KERUSI DUN yang ada didalam PARLIMEN TANJUNG KARANG iaitu DUN SUNGAI BURUNG dan DUN PERMATANG... kah kah kah !.

PENDEDAHAN TERBARU ini dibuat oleh Pengerusi BIRO KEPENGGUNAAN PKR iaitu Hj Yahya Sahri (HYS) berkaitan SKIM PROJEK PEMBANGUNAN USAHAWAN di Parlimen Tanjung Karang yang AHLI PARLIMEN nya adalah DSNO... oleh itu ianya memang akan membuat beliau TERKENCING-KENCING beb... yang mana dikatakan bahawa PROJEK dibawah SELIAAN Kementerian Pertanian tersebut telah membuat PESERTA-PESERTA mengalami KERUGIAN BESAR berjumlah RM408 ribu... ini kerana peserta-pesrta PROJEK tersebut akan dikenakan TINDAKAN UNDANG-UNDANG oleh AGENSI KEWANGAN kerana SYARIKAT yang mengendali PROJEK dibawah SELIAAN Kementerian Pertanian yang MENTERI nya DSNO setelah didakwa GAGAL melunaskan BAYARAN ANSURAN PINJAMAN seperti yang dijanjikan.oleh SYARIKAT PROJEK.

Menurut kata HYS "peserta berkenaan MELABUR sebanyak RM408,000 sejak dua tahun lalu, namun GAGAL mendapat pulangan daripada PROJEK di bawah SELIAAN Kementerian Pertanian Industri dan Asas Tani tersebut... peserta berkenaan menyertai SKIM tersebut dengan PINJAMAN yang dikeluarkan pihak Majlis Amanah Rakyat (Mara)... Yayasan Tekun Nasional (Tekun) serta Bank Rakyat dan Agro Bank... peserta berkenaan kini DIKENAKAN TINDAKAN UNDANG-UNDANG oleh agensi Kewangan terbabit kerana SYARIKAT yang MENGENDALI tersebut didakwa tidak MELUNASKAN BAYARAN ANSURAN PINJAMAN seperti yang dijanjikan oleh SYARIKAT tersebut... AKAUN PINJAMAN telah TERTUNGGAK lebih setahun dan TUNTUTAN SAMAN berjumlah purata RM17,000 untuk seorang peserta telah dikenakan oleh AGENSI KEWANGAN terbabit"

Tambah HYS lagi "Peserta telah beberapa kali cuba menemui PIHAK PENGURUSAN SYARIKAT tetapi talian telefon sudah tidak aktif... projek di Tanjung Karang itu melibatkan 34 PELABUR dalam PROJEK TANAMAN NENAS dan 100 orang PELABUR lagi dalam PROJEK TERNAKAN LINTAH... bironya dapat merasai KEPERITAN peserta yang terpaksa MENANGGUNG SUSAH kerana terpaksa MENANGGUNG HUTANG yang tidak sepatutnya... oleh itu KAMI BAGI PIHAK PESERTA yang terlibat dalam SKIM ALA-ALA SKIM CEPAT KAYA ini MENUNTUT agar semua AGENSI yang memberikan pinjaman MELUPUSKAN HUTANG peserta dan MEMBERSIHKAN nama mereka daripada SENARAI HITAM dengan pihak Bank Negara" mk


Kenapa pulak gua katakan beliau TERKENCING-KENCING dengan PENDEDAHAN tersebut beb... gua pernah BANGKITAN perkara PROJEK LINTAH ni dalam artikel terdahulu... dimana seorang yang baru pulang dari MENGERJAKAN FARDHU HAJI telah DIDAKWA akibat dari PROJEK LINTAH BACA SINI... sebab itu gua katakan beliau akan TERKENCING-KENCING beb dengan PENDEDAHAN tersebut... memang lah lu orang tak nampak yang DSNO tu TERKENCING... sebab mungkin beliau PAKAI PAMPERS ke siapa tahu... kah kah kah... tapi kalau mengatakan APA KAITAN beliau dengan PENDEDAHAN tersebut jawapnya TANYA kat beliau balik beb... SIAPA MENTERI PEMBANGUNAN  USHAWAN DAN KOPERASI dimasa PAK HAJI tersebut menjalankan OPERASI LINTAH beliau... kah kah kah !


hemmmmm..... itu sebab gua katakan dsno adalah menteri serba boleh... lembu boleh... udang boleh... benih padi boleh dan lintah pun boleh beb... teringat gua dengan slogan pertanian adalah perniagaan... betul-betul isi perut umno ni berniaga beb... kah kah kah... umporno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Minta peserta2 proiek yang kena tipu tu cekup Noh Omar dan masukkan dia dalam tangki penuh lintah. kalau boleh terlanjangkan dia dulu sebelum dicampakkan dalam tong lintah tersebut.Baru adil seadil2nya.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....