DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 24 Disember 2012

PANASSS !!!... UMNO SELANGOR MULA BERANTAKAN BERIKUTAN DOKUMEN PEMINDAHAN WANG HARAM KOORDINATOR BN SELANGOR !

Itu berita TERKINI yang gua terima dari SUMBER DALAMAN yang juga sumber dimana SALINAN berkaitan PEMINDAHAN WANG HARAM oleh Dato' Mohd Zain Muhamed gua  DAPAT dan SIARKAN DISINI... menurut sumber tersebut yang paling MENGAMUK dengan PENDEDAHAN tersebut ialah Dato' Seri Noh Omar yang juga Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Selangor... dikatakan juga walaupun secara peribadi beliau nampak SUKA dengan PENDEDAHAN tersebut sebelum itu... namun sebaik saja masyuarat dimulakan beliau telah MENYALAHKAN Pengerusi Koordinator Barisan nasional (BN) Negeri Selangor kerana Pendedahan tersebut... yang menurutnya boleh MENAMBAH MASALAH kepada MASALAH yang SEDIA ADA... kah kah kah !.

Jadi gua tanya lah pada SUMBER DALAMAN tu kenapa pulak Dato' Seri Noh Omar mula-mula nampak SUKA kemudian MENYALAHKANKAN pulak Koordinator BN Negeri Selangor tersebut... maka jawap SUMBER DALAMAN tersebut yang juga mendapat MAKLUMAT dari SUMBER DALAMANYA iaitu ORANG-ORANG TERDEKAT dengan Dato' Seri Noh Omar... beliau SUKA kerana Dato' Mohd Zain adalah antara SAINGAN beliau untuk JAWATAN MENTERI BESAR SELANGOR jikalau Umno/Bn memperolehi MANDAT menjadi KERAJAAN selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti... manakala beliau MENGAMUK kerana PENDEDAHAN tersebut telah menjadi satu lagi MASALAH kepada Umno/Bn dalam menghadapi PRU13... dimana katanya MASALAH yang lama pun masih GAGAL diselesaikan... kah kah kah !.

Bila saja mendengar JAWAPAN dari SUMBER DALAMAN tersebut baru lah gua FAHAM antara SUKA dan MENGAMUK Dato' Seri Noh Omar dangan PENDEDAHAN tersebut.... SUKA kerana SAINGAN beliau telah TERPERANGKAP.... MENGAMUK beliau kerana PELUANG Umno/Bn  untuk MENANG dan PELUANG beliau menjadi MENTERI BESAR SELANGOR boleh dikatakan SEMAKIN TIPIS... kah kah kah... rupa-rupanya itu yang di SUKAKAN dan di MENGAMUKAN oleh Dato' Seri Noh Omar beb... kalau itu yang menjadi ALASAN nya memang patut lah beliau SUKA dan MENGAMUK... rupanya PERANGAI PHD (Perangai Hasad Dengki) ni beb pada ISI PERUT UMNO memang tak pernah PUDAR... sesuai sangat lah dengan FITRAH KELAHIRAN UMNO yang TERHASIL dari TIPU MUSLIHAT Inggeris Penjajah... kah kah kah !.

Kalau MENYELAK kembali SEJARAH UMNO ni beb... SEJAK dari DULU lagi...  dimasa KINI dan mungkin SELAMANYA juga... PERANGAI PHD tak pernah dan tak mungkin HILANG dari ISI PERUT UMNO... kerana SEJARAH telah MENCERITAKAN bagaimana ISI PERUT UMNO telah MEMBUNUH UMNO itu sendiri tanpa DIBANTU oleh PARTI-PARTI LAIN yang menjadi MUSUH UMNO pada masa itu terutamanya PARTI PAS dan PARTI DAP... kalau dah UMNO sendiri SANGGUP mereka KUBURKAN apa tah lagi sesama Ahli Umno... jadi itu sebab nya gua tak HERAN dengan SIKAP yang ditunjukan oleh Dato' Seri Noh Omar terhadap Dato' Mohd Zain Muhamed serta lain-lain ISI PERUT UMNO terhadap sesama mereka... kerana pada mereka kalau boleh JILAT AKAN DIJILAT dan kalau boleh DIPIJAK AKAN DIPIJAK... kah kah kah !.

Untuk itu lu orang JANGAN HERAN juga apabila ISI PERUT UMNO ni MEMPROSES FITNAH terhadap MUSUH UMNO terutamanya Parti-Parti dalam PAKATAN RAKYAT (PR).. sedangkan sesama ISI PERUT UMNO sendiri pun mereka SANGGUP ini kan pulak terhadap MUSUH yang di LUAR UMNO beb... lu orang TAK PERCAYA lu boleh TANYA dengan WATAK-WATAK UTAMA semasa UMNO MAMPOS pada tahun 1987 iatu Tun Madey dan Tengku Razaliegh Hamzah (KU LI)... kah kah kah... kalau lu orang nak tanya baik  lu orang CEPAT-CEPAT beb... sebab mana lah tahu PENYAKIT NYANYUK dan PENYAKIT LUPA akan datang pada kedua-dua WATAK UTAMA tersebut... dah  lah lu orang HILANG SUMBER SAHIH berkenaan bagaimana UMNO MAMPOS... yang mana itu BUKAN FITNAH atau DIREKA-REKA oleh gua... kah kah kah !.


hemmmmm..... menurut sumber dalaman yang gua ada... akan ada lagi dokumen yang mengaitkan perilaku haramjadah pemimpin umno diberi untuk disiarkan... jadi pada pimpinan umno selangor lu orang tunggu aje le beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakn beb heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. bangun dan bangkit beramai ramai kita rampas balik hak rakyat yang telah dirampas oleh binatang lakhanatullah ini.Bawa mereka ke dataran merdeka dan hukum mereka dikhalayak ramai

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....