DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 26 Disember 2012

MARI BELAJAR BERBUDI BAHASA DENGAN UNITED MUNAFIKUN NATIONAL ORGANISATIONS (UMNO) !!!

Sesuai dengan TEKNOLOGI TERKINI setiap PEMBELAJARAN akan disertakan dengan ALAT PANDANG DENGAR... jadi bagi MENGHAYATI dengan lebih TEKUN akan setiap PELAJARAN yang diberi oleh ISI PERUT UNITED MUNAFIKUN NATIONAL ORGANISATIONS (UMNO) tersebut... gua GABUNGKAN sekali GAMBAR berserta VIDEO yang gua ambil dari blog sahabat MiloSuam.Blogspot.Com. untuk memberi KEMUDAHAN bagi lu orang dalam MEMPELAJARI akan PENGERTIAN erti BUDI BAHASA yang selalu dilaungkan oleh Pemimpin UMNO yang BERSLOGANKAN WASSYATIYAH serta DEMOKRASI TERBAIK... kah kah kah !.

Sebab gua katakan begitu ialah bagi PAKATAN RAKYAT (PR) serta PENYOKONG PR untuk BERBUDI BAHASA memang sudah diketahui TIADA dalam KAMUS seperti yang DIDAKWA oleh ISI PERUT UMNO... jadi bagi memberi PELAJARAN yang JELAS dan TERANG kepada PENYOKONG PR berkenaan BERBUDI BAHASA cara ISI PERUT UMNO... gua PERSEMBAHKAN lah kat lu orang CARA-CARA dan CONTOH yang sangat dikatakan BERBUDI BAHASA bersesuaian dengan ADAB ORANG MELAYU serta MENGIKUT AJARAN ISLAM yang UMNO perjuangkan... kah kah kah... selepas lu orang tengok GAMBAR serta VIDEO ni gua harap Penyokong PR kan lebih BERBUDI BAHASA seperti ISI PERUT UMNO yang MUNAFIK tu... kah kah kah !.

Jadi selepas lu orang BELAJAR dari ISI PERUT UMNO yang sungguh BERBUDI BAHASA ni... gua HARAP tak ada lah lagi lu orang membuat perkara-perkara yang tidak BERBUDI BAHASA seperti yang lu orang SELALU lakukan ya beb... kerana PERBUATAN menggambarkan KEPERIBADIAN sesuatu PUAK sama ada IKLAS atau MUNAFIK... tak kan lu orang PENYOKONG PR sepanjang hendak dikatakan TAK BERBUDI BAHASA beb... tak kan lu orang tak IRI HATI dengan ISI PERUT UMNO yang SELALU MENUNJUKAN SIKAP BERBUDI BAHASA... sampai bila lu orang nak MENUNJUKAN SIKAP TAK BERADAB sesuai dengan ADAB MELAYU serta BERPEGANG DENGAN AJARAN ISLAM seperti ISI PERUT UMNO tu beb... tak kan lu orang nak HIDUP dengan TAK BERBUDI BAHASA sampai MAMPOS... BELAJAR-BELAJAR lah BERPERANGAI SEPERTI ISI PERUT UMNO yang dari DULU KINI dan SELAMANYA sentiasa BERBUDI BAHASA... kah kah kah !.



hemmmmm..... kalau dah keturunan inggeris penjajah mana mungkin tak mengikut perangai inggeris penjajah beb... sebab itu nama umno pun masih dalam bahasa inggeris penjajah dan tak sanggup untuk ditukar kepada bahasa melayu... dan itu antara sebab gua katakan umno adalah munafikun... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. Angkuhnya... semoga Allah kontangkan hasil bumi di situ selama 10 tahun.

    BalasPadam
  2. mereka masih tak melihat dan belajar dari pengalaman, mereka masih sangka gelombang semacam tsunami ini dapat ditangani hanya dengan kudrat empat kerat dan semangat. Hello ini bukan zaman hercules atau samson lagi tau, kita dah di zaman zuckerberg, Larry Page et al.

    BalasPadam
  3. Apa nak buat bro... memang mereka tak kan berubah selagi umno itu sendiri tak dikuburkan...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....