DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 24 September 2012

PKR JANGAN SIBUK KATA NOH OMAR... BELIAU DAH MULA PANAS BEB, KAH KAH KAH !

Jangan lah  Marah Datuk Seri Noh Omar (DSNO) oiiii... tak kan tanya pun nak marah beb... kah kah kah... apakah soalan tersebut menyentuh perasan yang sedang Gundah Gulana Datuk... PKR cuma bertanya aje kat Tan Sri Muhyiddin Yassin Timbalan Presiden Umno merangkap Timbalan Pemimpin Wassatiyah Demokrasi Terbaik... yang kononya Umno/Bn mempunyai Ramuan Terbaik untk merampas Negeri Selangor daripada Pakatan Rakyat (PR) dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti... kan itu soalan Lebih Cerdik dari soalan Kabinet Bayangan PR... kah kah kah !.

Kalau dah ada Ramuan Terbaik tentu sudah bakal calon Menteri Besar (MB) Selangor apabila menang nanti... begitu jugak lah apabila Umno/Bn meminta PR membentangkan Kabinet Bayangan apabila PR memenangi Kerajaan Pusat dalam PRU13... tak salah Umno/Bn bertanyakan cuma soalan tersebut terlalu membuang masa untuk dijawap oleh PR... sebab banyak nak dituliskan nama dan jawatan bagi soalan tersebut... kalau tanya siapa MB di Negeri-Negeri yang akan dimenangi serta siapa Perdana Menteri mungkin itu lebih cerdik dari soalan yang nampak langsung Tak Cerdik... kah kah kah !.

Tapi nampaknya DSNO ni marah beb... mungkin sudah terasa persaingan yang sengit untuk menjadi MB Selamgor dengan seorang lagi yang dikatakan Bakal calon MB jika Umno/Bn berjaya memenangi semula Selangor... iaitu Koordinator BN Negeri, Datuk Seri Ir Mohd Zin Mohamed... tak kira apa cara sama ada Janji Tak Bersih atau pun Janji Dicapati... kah kah kah... kalau tidak kenapa beliau mesti marah... mungkin ini telah menampakan yang beliau bukan nya bersaing antara menjadi MB Selangor tetapi persaingan menjadi calon untuk ditolak dalam persaingan menjadi MB Selangor... kah kah kah !.

Apa yang gua pasti DSNO sekarang ni menghadapi Delima antara bertanding dikerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) jika masih berangan untuk menjadi MB Selangor... ataupun melupakan angan-angan menjadi MB Selangor dengan terus mempertahankan kerusi Parlimen Tanjung Karang yang sekarang ni dilihat sudah ada harapan untuk beliau Kalah... bukan calang-calang orang boleh menghadapi situasi beliau seperti sekarang... kalau ada penyakit Lemah Jantung sudah pasti beliau ????... lu orang sambung lah beb tak sampai hati gua nak tulis... kah kah kah... tapi mungkin ini adalah hasil permakanan beliau yang berkhasiat iaitu Daging Segar NFC dan Udang yang Terus Dari Ladang... kah kah kah !. sumber baca sini


hemmmmm..... yang lawaknya beliau mengatakan umno/bn ramai calon yang lebih baik dari mb sekarang iaitu tan sri khalid ibrahim dari pkr... mungkin betul lah apa kata beliau yang lebih baik dari segi merompak harta rakyat selangor yang dah terbukti dari dulu kini dan selamanya... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. Assalam admin! X pa lepaih nie suruh dsno minum ayaq timun banyak2 sejuk badan la.Cian gak ooo kat dia tengah duk meroyan nie nak jadi mb.He3.

    BalasPadam
  2. Waalaikum 5sal...
    nanti gua suruh kawan-kawan tanjong karang hantar timun kat dia... kah kah kah...

    BalasPadam
  3. DSNO neh tokoh umno yang cukup vokal dan respon,kes sarang burung dp langsung pegi kat cina tuk setlekan,hasilnyapun ok.agak agaklah hentam orang neh,keja DSNO aku tengok ok,cuma kanan kiri dp ramai kacang hantu yang cucuk,aku kasian kat DSNO emosinya kadang tak stabil pasal banyak keja n kepala serabut.

    BalasPadam
  4. Kalau asik mementingkan kroni, sampai bila takkan menang

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....