DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 22 September 2012

MARI KITA BERHIBUR DENGAN VIDEO LGBT SERTA PENDUKUNGNYA... KAH KAH KAH !

Video dikatakan dah lama tersebar, mungkin hanya gua aje kot yang baru terjumpa dari blog sahabat... tapi tak apa gua nak tambah sikit Perisa berkenaan video ni... ada yang dikatakan ianya terjadi didalam satu Majlis Umno/Bn di Tanjung Malim Perak... ada jugak yang kata ianya berlaku di Pulau Pangkor Perak... yang mana betul gua tak pasti lah beb... tapi yang pasti pelakon-pelakon didalam video adalah Penyokong Merangkap Barua Umno/Bn yang terlalu marahkan Manusia bernama Anwar Bin Ibrahim yang dikatakan Pendukung kepada lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT)... kah kah kah !.

Gua cari-cari gak beb kalau-kalau ada manusia bernama Anwar Bin Ibrahim dalam video tu atau pun lambang Parti-Parti Pakatan Rakyat (PR) tapi tak jumpa lah pulak... yang gua nampak dari mula sampai lah ke babak Kanak-Kanak Dewasa dicium oleh Penari hanya lah lambang Barisan Nasional (BN) yang kita ketahui diketuai oleh Umno... tak pasti lah pulak gua sama ada Anwar Ibrahim dijemput ataupun beliau belum sampai lagi... kah kah kah... yang best tu nya beb ialah lagu dalam dalam video tersebut ialah lagu Bunyi Gitar karya Allahyarham Tan Sri P.Ramli gua cakap lu... 

...apa lagilah beb maka tak senang duduklah Kanak-Kanak Dewasa yang ada kat situ... dah lah tu Penari nya boleh tahan jugak beb Kiut Miut... kah kah kah... rugi betul betul lah Anwar Bin Ibrahim dan Pemimpin PR tak join sekali... kah kah kah... kalau dia orang jemput gua dah tentu gua datang beb... silap-silap gua akan calling-calling sekali Hasan Ali... Nasharuddin Mat Isa... Perkasam Perkosa dan tak ketinggalan Tibai... kah kah kah... sebab sudah tentu mereka nak tengok dengan mata kepala dia orang sendiri beb... kalau pun dia orang tak nak join menari sekali... kah kah kah !.



hemmmmm..... itu pasal lah gua katakan umno adalah united munafikun national organisations... lu orang kalau suka gua tak hal beb... tapi jangan lu orang suka lepas tu nak kutuk orang lain konon-konon macam lu tu bagus lah sangat... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Salam Mat Indera

    Jangan le kaitkan nama Nasharuddin Mat Isa! Dia tu ulama tersohor antarabangsa. Hebat di negara Wahabi (yang dibenci ameno) Arab Saudi. Piem pun cari dia bila nak berhubung dengan ulama Arab Saudi nih.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....