DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 15 Ogos 2012

ISU AIR... CERITA LAWAK PEMIMPIN UMNO SELANGOR, KAH KAH KAH !

Sekarang ni beb timbul pulak dah cerita Kerajaan Negeri Selangor melalui Kumpulan Perangsang Selangor Berhad (KPS) didakwa oleh BN Selangor penyebab masalah bekalan air terawat yang melanda Kajang dan Balakong... ini terjadi apabila Konsortium Abbas Sdn Bhd (ABBAS) telah diarahkan supaya mengurangkan pengeluaran air terawat kepada Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas)... kah kah kah !.

Itu pasal lah Gua cakap kat lu orang beb... yang Pemimpin United Munafikun National Organisations (Umno) kaki Penipu dan Pembohong 1Malaysia... kah kah kah... selepas sibuk dengan Projek Langat 2 yang pada mulanya dikatakan untuk menampung kekurangan air mentah di Negeri Selangor dengan menyalurkan air dari Negeri Pahang ke Empangan Langat 2...

...yang kemudian nya empangan tersebut dikatakan pula sebagai loji rawatan air mentah kerana Negeri Selangor kekurangan loji bagi merawat air mentah untuk dijadikan air terawat... hari ini timbul pulak lawak Bodoh dari Koordinator BN Selangor Datuk Seri Ir Mohd Zin Mohamed yang mendakwa ada arahan dari Kerajaan Negeri supaya KPS mengarahkan agar Abbas menurunkan pengeluaran air terawat kepada 120 juta gelen sehari yang sebelum ini sebanyak 140 juta gelen sehari.. kah kah kah !.

Hilang cerita loji beroperasi tahap maksimun untuk menghasilkan air terawat... timbul cerita Kerajaan Negeri mengarahkan KPS agar ABBAS mengurangkan pengeluaran air terawat kepada Syabas dari 140 juta gelen kepada hanya 120 juta gelen... kah kah kah... memang dasar muka tak malu tahap gila babi beb... kah kah kah... tak timbul lagi cerita air tak terawat kerana loji tak cukup... tapi kerana Kerajaan Negeri tak bagi proses air untuk dijadikan air terawat... kah kah kah !.

Lagi lama cerita air ni beb... lagi banyak lah lu orang akan nampak bagaimana Munafik nya Pemimpin-Pemimpin Umno ni... yang pada mereka politik dan Agama adalah berasingan... untuk itu menipu, merompak dan menfitnah dalam politik dibenarkan kerana Malaikat Yang Ada Dikiri Kanan Manusia Akan Mungkin Berhenti Menulis Apa Yang Manusia Lakukan... Apabila Ianya Bersangkutan Dengan Politik... kah kah kah... sama ada mereka bodoh atau buat-buat bodoh tak pasti beb... yang pasti Umnonya memang jelas.. kah kah kah !. sumber klik sini


hemmmmm.... pelik dan menghairankan... apabila penyamun yang selama hampir 50 tahun menyamun harta rakyat selangor tak  kira malam atau siang... tiba-tiba hari ni konon  mahu menjadi pejuang rakyat selangor yang perihatin pulak dah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. Mmg itu dasar penyamun, selamanya keja menyamun jugak!

    BalasPadam
  2. Maaf Tuan blog....
    Agak susah sikit la nak membaca dgn tulisan putih atas background hijau samar2 tu...

    BalasPadam
  3. Terima kasih atas peringatan tuan... akan gua perbaiki lagi...

    BalasPadam
  4. Salam Mat Indera...
    Terimakasih kerana tukar color font tu...skrang baru lancar skit membaca...teruskan berjuang..

    BalasPadam
  5. Semakin hampir pilihanraya, makin banyak meno berbohong.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....