DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 12 Ogos 2012

IKUT PESANAN RASULULLAH KATA HAJI NAJIB WASSATIYAH... KAH KAH KAH !

Kesian gua tengok Perdana Menteri Datuk Seri Haji Najib (DSHN) ni beb... gua rasalah beliau ni Perdana Menteri dan Presiden Umno yang lebih Islamik nya dari semua Perdana Menteri dan Presiden Umno yang lepas-lepas... bahkan meninggalkan jauh Gambaran Islamiknya dari Perdana Menteri dan Presiden Umno yang pernah dipanggil Mr' Clean Tun Abdullah Ahmad Badawi... juga yang pernah mempromosikan Islam Hadari satu ketika dulu... kalau dengan Tun Madey lagi lah jauh macam langit dengan bumi beb... sebab Tun madey lagi Pandai dari Ulama-Ulama yang sedia ada hatta dalam Umno sekali pun... kah kah kah !.

Berbagai Slogan yang beliau utarakan lebih-lebih lagi didalam Bulan ramadhan Al Mubarak sekarang ni... sewajarnya didalam bulan Ramadhan ni kita menambah amal Ibadah... yang jikalau niat sekalipun bagi kita orang-orang Islam sudah dikira mendapat Pahala... apatah lagi jikalau mengucapkan nya... lagi bertambah lagi Pahala beb... mungkin atas sebab itu lah beliau mengutarakan bermacam Slogan bermula diawal Ramadhan dengan Slogan Maqasid Syariah... kemudian nya Slogan Berpegang Kepada Al-Qur'an Dan Sunnah... dan hari ini beliau mengutarakan pulak Ikut Pesanan Rasullulah SAW... kah kah kah !.

Tapi Slogan Ikut Pesanan Rasullah SAW hanya untuk mengkehendaki ahli-ahli Umno supaya kekal dengan Umno dan rakyat memilih Umno untuk kekal diperbodohkan oleh Pemimpin umno... serta Pemimpin Umno tidak terlalu mengejar jawatan demi Pembangunan Negara... apa barang lah Slogan lu DSHN oiii... bunyi awalnya sedap tapi penghujungnya macam Haramjadah aje bunyinya...kah kah kah... sedap bunyi bila berbunyi "Rasulullah sudah bagi landasan nak pilih atau lantik seseorang, jangan gila jawatan...jangan duk beria sangat...kalau mahu sesuatu pun, tidak boleh ikut hawa nafsu dan perasaan". kah kah kah... weeeekkk thuiiii.

Katanya lagi" Saya masih ingat pesanan allahyarham ayahandanya Tun Abdul Razak Hussein yang masih relevan iaitu, "Kalau hendak jadi seorang pemimpin dan nak kepimpinan diberkati Allah, disenangi dan diterima rakyat, kita mesti seorang pemimpin jujur dan ikhlas... pemimpin yang ikhlas dan setia harus menjadi pilihan rakyat sepertimana di bawah prinsip dalam agama Islam dan sunnah Rasulullah... Saya yakin dan percaya hanya 'parti penyelamat' Umno dan BN mampu menjadi badan yang dapat menyerlahkan lagi potensi Sabah untuk terus maju... kah kah kah... Umno dah mampos lah DSHN oiiii... lu buat lah apa Slogan dan Perancangan pun... rakyat tahu itu semua hanya PENIPUAN dari Pemimpin United Munafikun National Organisations (UMNO)... kah kah kah.... sumber klik sini


hemmmmm..... dasar muka tak malu pemimpin umno tahap gila babi... yang pelik nya tu ada jugak penyokong yang percaya... kah kah kah... tapi jangan pelik beb... semasa nabi musa as menentang firaun iaitu bapa yang membesarkan nabi musa as... yang mana pada masa itu pun firaun ada penchacai beliau sendiri... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. Nak beritau najib bahawa Rasulullah saw bersabda bahawa baginda tinggalkan 2 perkara dan jika kita berpegang kepadanya sudah tentu kita tak sesat, iaitu Quran dan Hadis. Mengapa Najib tak ambil Quran dan Hadis dalam pemerintahannya.TOLONG JAWAB NAJIB.

    BalasPadam
  2. kah kah kah
    kah kah kah
    keh keh keh
    kuh kuh kuh

    cantikkkkkkkkkkkkkk......

    BalasPadam
  3. adesss... pemimpin yg baik bmula dr rumah... mcmmn nk pimpin negara dgn baik klu isi rmhtngga pun x ikut hukum..:-/

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....