DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 23 Julai 2012

BERITA PANAS... BLOG NO, 1 UMNO/BN (APA) SECARA RASMI KELUAR DARI MENJADI BLOG PRO UMNO/BN... KAH KAH KAH !


Kenyataan rasmi yang dikeluarkan oleh pengendali blog APA (Aku Peduli Apa) Saudara Azmi Ibrahim telah mengatakan yang blog beliau dengan rasmi telah menarik dari menjadi blog pro Umno/Bn... namun beliau mengatakan tidak akan menyokong mana-mana pihak sama ada Barisan Nasinal (BN) ataupun Pakatan Rakyat (PR).

Beliau juga mengatakan akan menentang sesiapa sahaja sama ada BN ataupun PR kecuali menyokong keadilan dan menentang kezaliman... juga beliau secara rasmi menyerahkan Mahkota Blogger No:1 PRO BN kembali kepada Blogger PapaGomo Lucah yang telah jatuh kedudukan ranking ke No:2 PRO BN dalam beberapa hari yang lepas... kah kah kah !.

Saudara Azmi Ibrahim blogger APA

Pada Gua tak kira sama ada blog APA tidak menyokong PR... yang pasti beliau sudah tidak mahu lagi menyokong Umno/Bn... yang beliau mahu adalah menyokong keadilan dan menetang kezaliman... dan ini pada gua sedikit sebanyak sudah menolong walaupun sedikit menguburkan Umno/Bn... juga dengan ini sudah pasti akan membuat suasana muram di dalam keluarga blog pro Umno/Bn... kah kah kah !.

Ok lah beb lu orang boleh membaca kenyataan rasmi beliau di sini APA ... kah kah kah ! 


hemmmmm..... yang pasti beliau telah memalukan papagomo lucah walaupun itu bukan niat beliau... setelah beliau dimalukan oleh papagomo lucah suatu ketika dulu dengan papagomo lucah menumbuk beliau... syabas buat blogger azmi ibrahim... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. Kalau lidah utama umno pun boleh tarik diri, umno dah dekat benar dengan kubur beb, tinggal la lidah lucah sahaja jadi sandaran umno. terbaikkkkk

    BalasPadam
  2. Ini pun taktik dia nk naik kn trafik ke blog dia

    BalasPadam
  3. allah ja tau apa yang dia buat andai betul...hanya dia dengan ALLAH ja...

    BalasPadam
  4. Orang Islam...Tak Boleh Ter-Masuk Ke Lubang Biawak 2 Kali....!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....