DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 16 Mei 2012

RAYUAN HJ NAJIB DI LONDON, CAN YOU STOP IT , CAN YOU STOP IT PLEASE... MACAM ORANG MINTA NYAWA BEB, KAH KAH KAH !

Kalau dengar ucapan Datuk Seri Hj Najib (DSHN) dalam kandang Umno... perghh... hebat... hebat beb... ditambah lagi kalau ada BN (Bini Najib) Datin Seri Rosmewah disitu... terselah sangat lah kejantanan DSHN dalam ucapan tersebut... namun seperti apa yang diperkatakan selalu beliau seolah-olah bukan DSHN yang apabila berucap dikandang Umno... kerana rayuan beliau umpama orang lemas yang perlukan pertolongan dalam ucapan beliau pada rakyat Malaysia di London yang mana terpaksa merayu hadiran untuk mendengar ucapan beliau dengan berkata "can you stop it... can you stop it please"... kah kah kah !.

Beliau terpaksa mengulangi kata-kata aluan ucapan beliau sebanyak dua kali kerana dijarakkan oleh permohonan rayuan beliau kepada laungan "bersih bersih bersih bersih" supaya dihentikan... dan mengatakan boleh berjumpa beliau kemudian... patut lah beliau tak mahu berdebat dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim... sedangkan laungan bersih pun beliau dah kecut... mana lagi nak berdebat dan mengeluarkan fakta... mahu terkencing beb... di tambah pulak kalau Datin Rosmewah ada sekali mungkin tercirit pun boleh... kerana Datin Rosmewah hanya boleh jadi semangat hanya dalam kandang sendiri tapi kalau di pentas perdebatan ianya adalah satu beban besar kepada beliau... kah kah kah !.

Mungkin beliau ni dilahirkan semasa bulan separuh terang dan separuh gelap... separuh terang kerana menerima Jawatan Presiden Umno semasa Umno sedang Nazak... dan separuh gelap kerana dimasa beliau menjadi Presiden Umno juga lah Umno/Bn terkubur dalam Pilihan Raya Umum Ke13 (PRU13)... kerana itu juga lah Parlimen tidak dibubarkan selepas Sambutan Ulang Tahun Kelahiran Penipu Umno 66 tahun walaupun berkata rasa-rasanya nak jumpa Agong esok... konon nya Perhimpunan Rasaksa Gelombang Merah pada hal nya dalam perhimpunan tersebut yang banyak menghadiri adalah berperangai seperti raksaksa... kah kah kah !.

Lu orang terutama nya penchacai Umno boleh tengok video dibawah ni... dimana ketua lu orang membuat rayuan can't you stop it... can you stop it please... layan beb... kah kah kah !.



hemmmmm..... kalau kat malaysia benda ni terjadi... pasti yang melaungkan perkataan bersih tersebut akan dihalau oleh samseng-samseng belaan umno... sedangkan majlis orang pun samseng-samseng ni boleh buat kacau... ini kan pulak majlis dalam kandang umno... lu pikir lah sendiri... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....