DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 16 Mei 2012

JEMPUTAN KENDURI TOSAI DI DEPAN RUMAH TIMBALAN KPN AHAD INI, SEMUA DIJEMPUT HADIR, KAH KAH KAH !.


Dimaklumkan bahawa Timbalan Ketua Polis Negara Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar... mungkin akan mengadakan kenduri Tosai didepan rumah beliau di Ampang dengan kerjasama bebrapa NGO vokal India pada pagi Ahad ini bersempena pandangan beliau "Gerai Boleh Dibuka Di Hadapan Rumah Orang" dan pandangan beliau ini harus dihormati... kah kah kah !.

Difahamkan Kumpulan NGO tersebut akan memohon Premit dari Majlis Perbandaran Ampang Jaya dalam masa terdekat... tujuan asalnya menurut kumpulan tersebut adalah untuk satu kempen kesedaran... yang mana Tosai adalah makanan yang sihat dan sajian sarapan bagi masyarakat India yang harus dinikmati rakyat 1Malalaysia dan atas sebab itu NGO tersebut mahu mempromosikannya.

Menurut Setiausaha WargaAMAN, S Barathidasan "NGO tersebut akan bertemu malam ini untuk membincangkan mengenai persiapannya tersebut... ia bukan satu protes atau ada sebarang kaitan dengan protes burger di depan rumah Pengerusi Bersama BERSIH, Datuk S Ambiga minggu lalu...Ini sebenarnya satu kempen kesedaran... Tosai adalah makanan yang sihat dan sajian sarapan bagi masyarakat India".

"Kami mahu mempromosinya... kita hanya mahu beri orang ramai sarapan yang sihat... kami tidak menjual apa-apa... dan memilih untuk membuka gerai di luar rumah Khalid di Taman Bukit Teratai kerana kami menghormati beliau kerana berkata bahawa gerai boleh dibuka di hadapan rumah orang dan kami menghormati apa yang beliau katakan".

Apa lah kata Timbalan KPN ni ya... kita nak tahu juga apa riaksi beliau... ialah kerana nak mengampu Umno/Bn sanggup mengeluarkan kenyataan bodoh piang tahap meroyan... kalau nak mengampu pun agak-agak lah... jangan sampai dipertikaikan rakyat dengan kenyataan tersebut... memang kita tak salah berbeza pandangan dalam negara demokrasi... tapi jangan nampak bodoh".

Apatah lagi dari seorang Penjawat Awam yang berpangkat TimbalanKPN... cuba lah jadikan bekas-bakas Ketua Polis yang pernah menjawat jawatan Ketua Polis Negara sebagai Panduan... kerana ada bekas-bekas Ketua Polis Negara yang boleh dicontohi selain Bos Judi Tun Hanif Omar, Ulamak Samseng Tan Sri Rahim Nor dan Ketua Gangster Tan Sri Musa Hassan... kah kah kah !.


hemmmmm..... selepas tun hanif omar bersara sudah 5 individu termasuk sekarang menjadi ketua polis negara... namun yang selalu menjadi ingatan kita ialah rahim nor dan musa hassan... sedangkan tan sri noran mai dan tan sri bakri omar jarang disebut... kenapa ya?... kerana individu ni memang haramjadah... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

6 ulasan:

  1. TAHNIAH S>Barathidasan! seelok-eloknya bermula hari minggu ini, perniaga2 lain macamana, permulaan ni buat nasi lemak bungkus rm1.00 pun kira OKlah jugak, jgnlah buat banyak2 jika ada kemajuan kekalkan saja gerai disana. Penyokong2 pakatan rakyat pasti ramai pergi minum pagi disana.

    BalasPadam
  2. SYABAS BARATHIDASAN KERANA MENYAHUTSARANAN TKPN ,TENGOK MUKA PUN MACAM TURR !

    BalasPadam
  3. Hoi Let! Kasi tosse dua!

    BalasPadam
  4. jangan lupa teh tarik satuuuuuuuu.....

    BalasPadam
  5. tosei, teh siapppppppp.... kah kah kah... !!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....