DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 28 Mei 2012

EMPAT NEGERI TUMPUAN MURTAD... HASSAN ALI TERSILAP, SEPATUTNYA MASUKKAN SEKALI PUTRA JAYA... KAH KAH KAH !

BARISAN PEJUANG AKIDAH, KAH KAH KAH !

Dengan mengatakan empat negeri sudah dikenal pasti sebagai lokasi tumpuan gerakan memurtadkan umat Islam... jelas Presiden Jalur Tiga (IMR) Datuk Hassan Ali Jati sudah tersilap atau pun terlepas pandang dengan tidak memasukkan Kuala Lumpur khasnya Putra Jaya yang penduduknya kebanyakkan terdiri dari orang-orang Melayu Islam... dan lebih malang lagi apabila yang menganjurkan nya adalah sahabat yang disenangi oleh beliau sendiri iaitu Umno... kah kah kah !.


Menurut kata beliau "Selain Selangor Negeri yang turut terancam adalah Pulau Pinang, Perak dan Melaka apabila terdapat gerakan menyebarkan agama Kristian dengan menumpukan kepada umat Islam...maklumat itu diperolehi pihaknya berdasarkan pengakuan mereka yang terjebak dalam gejala murtad sebelum sedar dan kembali ke pangkal jalan... satu daripada gerakan itu diterajui sendiri oleh orang yang membuat pengakuan yang setiap kumpulan dikatakan menarik 300 hingga 400 orang Melayu untuk dikristiankan".


"Dalam pengakuan itu sekiranya seorang Melayu masuk Kristian cuma hati dan akidah sahaja yang di Kristiankan... namun pakaian. adat cara makan. bahasa dan kahwain masih ikut cara Melayu... Jati tidak akan berputus asa untuk bergabung tenaga bersama badan bukan kerajaan lain (NGO) lain dalam usaha memperjuangkan soal akidah umat Islam di negara ini yang dianggap semakin kritikal... Kebangkitan Jati yang tiada kaitan dengan politik".


 "Itu timbul selepas merasakan perjuangan tersebut gagal dibawah Pakatan Rakyat (PR) sebelum ini... kita sudah berada dalam suasana yang hampir putus dan sangat kritikal... bagaimana saya boleh diam, bila saya dengar setiap kumpulan sudah ada 300 hingga 400 orang Melayu yang masuk Kristian.... adakah saya sekadar senyap sahaja katanya ketika berucap di hadapan lebih 1,000 hadirin di program Himpunan Sejuta Umat (Himpun) yang diadakan di Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka (MITC) di sini, hari ini.


Sama ada beliau tahu atau buat-buat tak tahu dengan apa yang beliau katakan Wallahualam... namun kalau beliau boleh mengatakan dengan terperinci  berserta angkanya... sudah pasti beliau mengetahui apa yang sahabat beliau iaitu Pemimpin Umno lakukan dalam Perhimpunan Sejuta Belia yang majoriti pengunjung nya adalah Belia dan Beliawanis Melayu Islam... atau pun beliau memang tak kesah akan perkara tersebut kerana Parlimen Putrajaya adalah dikira Selamat kepada Umno/Bn... yang mana beliau kesahkan ialah hanya di Negeri-Negeri dijangka Umno/Bn akan terkubur... kah kah kah !.  sumber klik sini

                                                                   VIDEO


hemmmmm..... Gua bukan nak menentang apa yang dikatakan hiburan beb... akan tetapi ada yang wajar di buat ditempat terbuka dan yang tak wajar dibuat ditempat terbuka... yang jadi masalah bila ada orang yang cuba mengatakan beliau pejuang akidah namun hakikatnya adalah penipuan semata-mata... kah kah kah... umngok perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....