DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 29 April 2012

VIDEO-VIDEO SAHIH SEKITAR PERHIMPUNAN BERSIH 3.0, ASAL NYA AMAN TAPI BERAKHIR DENGAN PROVOKASI OLEH POLIS ARAHAN PEMIMPIN UMNO.


Perhimpunan yang awal nya aman tetapi akhir tak aman oleh kerana provokasi yang dibuat Pihak Polis atas arahan Pemimpin Umno/Bn... mereka memang dari awal cuba mengagalkan Perhimpunan Bersih 3.0 dengan menggunakan berbagai alasan dari agensi-agensi Kerajaan yang mengikut telunjuk Pemimpin Umno/Bn.

Sememangnya mereka gagal untuk menghalang Rakyat dari mengatakan ketidak puasan hati yang timbul hasil dari perbuatan Pemimpin Umno/Bn yang menjadi punca segalanya... mungkin BERSIH 4.0 akan terjadi jika mereka masih tidak mahu memperbetulkan segala perkara yang dituntut oleh Jawatankuasa Bersih bagi Pembaikan Sistem Pilihan Raya dalam Negara.

Bagi yang tak berpeluang menghadiri Perhimpunan Bersih 3.0 juga mengikuti Siaran Langsung oleh TV Selangor... disini di sediakan video disekitar perhimpunan tersebut...
video tv selangor klik sini



Lain-lain video :-




















hemmmmm..... dengan membuat provokasi ianya lebih menyenangkan lagi tugas untuk menguburkan umno/bn dalam pru13... sememangnya umno layak dikuburkan kerana perjuangan bangsa oleh umno telah melahirkan bangsat-bangsat perosak negara... kah kah kah... umno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....