DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 22 April 2012

PERGGGHH... ANAK KEPADA MAHA-MASALAH NEGARA BERCAKAP SOAL RUMAH URUT DAN TEMPAT MAKSIAT BEB, KAH KAH KAH !.


Kata orang tua-tua dulu... cakap siang pandang-pandang dan cakap malam dengar-dengar... tapi bagi anak kepada Maha-Masalah Negara Tun Madey yang banyak memberi masalah kepada Negara ni iaitu Ahli Parlimen Jerlun Datuk Mukhriz Mahathir yang juga Timbalan Menteri Perindustrian Antarabangsa langsung tidak memandang dan mendengar apabila hari ini mendakwa banyak rumah urut serta pusat karaoke yang wujud "umpama cendawan lepas hujan" di Kedah sejak negeri itu berada di bawah pentadbiran PAS.

Sambil mendakwa perkara tersebut di dalam wawancara dengan Mingguan Meloyakan hari ini anak kepada Tun Madey ini berkata "Jumlah pusat maksiat itu meningkat empat kali ganda semenjak pentadbiran PAS... kalau parti DAP yang memerintah mungkinlah kita boleh faham walaupun ia sebenarnya tidak boleh diterima namun kerajaan yang memerintah Kedah adalah PAS... yang hairan Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak telah memberi jaminan untuk menutup pusat berkenaan dalam tempoh sebulan apabila isu tersebut dibangkitkan pada Bulan Ramadan lalu".


Takut nya dengar apa yang Yb Umno ni cakap... bertambah empat kali ganda sejak PAS menerajui Negeri Kedah empat tahun lepas... ini bermakna satu tahun 100 peratus peningkatan dan empat tahun empat ratus peratus... wah sungguh prodaktif peningkatan nya... pandai betul Yb-Yb PAS ni menarik Pelaburan... ini bermakna Yb Umno dah tentu tak boleh buat punya... kerana mereka bukan sebuk nak tarik Pelabur tapi sebuk nak menabur apa yang ada... sebab itu pusat-pusat maksiat tumbuh macam cendawan pagi kerana banyak permintaan dari ahli mazhab Umno yang masih mengundi Umno di Negeri Kedah... jangan marah hah, kah kah kah !.

Kita pesan kat Yb anak kepada bekas Pemimpin Maha-Masalah Negara ni... ambil cermin dan tengok muka sendiri tapi sebelum tu bawa lambang Umno Keris Telanjang yang menjadi Kebangsatan Umno... tenung lama-lama dan sampai tertidur... mana lah tahu boleh dapat mimpi untuk menyedarkan beliau bagi mengingatkan beliau kenapa boleh terjadi nya perkara ini... ataupun suruh beliau tanya bapa beliau Maha-Masalah Negara... apa yang dibuatnya untuk Islam selama 22 tahun menjadi Perdana Menteri... yang kebetulan dua orang Perdana Menteri datangnya dari Negeri Kedah.


hemmmmm.... kepada pimpinan pr negeri kedah... harus disiasat perkara ini... betul ke hang pa semua dah luluskan 400 peratus tempat maksiat seperti dakwaan anak bekas pm mazhab umno ni... bukan apa takut hanpa sebuk bergaduh sesama sendiri hingga lupa perkara lain... tapi apa-apa pun umno jangan perasan yang hang akan dapat sokongan apabila cerita pasal maksiat... kerana rakyat dah tahu hang pa semua suka kat maksiat.... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.
.

4 ulasan:

  1. pergghhh...anak oarang kaya perampas harta rakyat buka mulut dah...ulasan tahi kucing saja tu

    BalasPadam
  2. alaa.......... tegur ler dulu adik beradik ko mukhriz yang berniaga arak... tu lebih nyata...

    BalasPadam
  3. kah kah kah...

    tolong aku sat !!!....
    aku nak termuntah nih......
    meniaga arak bukan maksiat ke??....

    kah kah kah

    BalasPadam
  4. hehe..arak tu bkan maksiat lg tu..hehe...pandai sungguh depa berceloteh ngalahkan ustaz2...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....