DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 20 April 2012

LAGU INI KUTUJUKAN KEPADA PERKASAM, WARIS MALAYA, JATI DAN MEREKA YANG SEWAKTU DENGAN NYA, LAYAN SEKEJAP BEB... KAH KAH KAH !.


Buat julung kali nya aku rasa nak tujukan lagu pada mereka-mereka yang disenaraikan dan sewaktu dengan nya... bukan apa saja bagi mereka hiburan selepas selalu sangat kita ingatkan mereka dengan tulisan... harap mereka dengar dan kalau tak dengar pun pencahcai mereka boleh tolong dengarkan, kah kah kah !.

Bila dengar lagu ni automatik aku terus teringatkan dia beb... tapi rasanya kalau kau orang dengar pun dah tentu kau pun teringatkan dengan dia punya... memang berhantu betul lah dia orang tu... kita menyampah tapi terpaksa lak layan dia orang... tak apa la beb kita layan aje la dan lawan tetap lawan... kah kah kah !.



Lagu in khas buat mereka-mereka ini dan yang sewaktu dengan nya....

PRESIDEN PERKASAM DATUK IBRAHIM ALI AL-KATAKI
TIMBALAN PERKASM ZULKIFLI NORDIN AL-KULUMI
PENAUNG WARIS MALAYA SENATOR EZAM SESUMPAH
  PRESIDEN JALUR  TIGA DATUK HASAN ALI JATI
Sepatutnya ada banyak lagi individu yang tersenarai namun mereka diatas adalah mereka yang aktif... yang lain tu ibarat hidup segan mati tak mahu... cuma yang diatas belum pasti bila mereka akan terkubur di Persada Politik Malaysia... apa yang pasti mereka ini menjadi Mesin Penyambung Nadi Umno yang sekarang ini ibarat Nyawa Nyawa Ikan... kah kah kah !.


hemmmmm..... mungkin lagu tersebut sudah lama... tapi rasanya aku aje yang baru dengar... namun ia mungkin boleh jadi lagu evergreen macam lagu selamat hari raya... yang diminati apabila memperkatakan soal-soal politik... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan... heeeee... a b u.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....