DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 30 April 2012

CUKUP MEMALUKAN POLIS TRAFIK PUN BELASAH ORANG... APA BARANG NI CIKGU... KALAU MACAM NI GAJAH PUN MATI, KAH KAH KAH !


Memang tak dinafikan memang ada peserta Bersih 3.0 yang belasah Pihak Polis... namun berapa ramai Pihak Polis yang cedera koma atau yang sedang nazak nak mati dan berapa pula Peserta Bersih yang cedera jika dibandingkan jumlah Pihak Polis dan Peserta Bersih pada 28hb April 2012 yang lalu... kalau alasan Peserta merempuh halangan dijadikan alasan kenapa dikawasan lain... memukul Peserta pun turut terjadi.

Dipihak Polis yang mengikut telunjuk Regim Umno/Bn sudah pasti akan dipertahankan oleh Regim Umno/Bn yang berjaya memperkotak katikkan Pihak Polis... agar mengikut Perancangan Regim Umno/Bn bagi membuat Provokasi dihari di Perhimpunan Bersih 3.0 Duduk Bantah... sebab itu video yang ditayangkan serta gambar-gambar ada diantara nya manusia menjadi berbagai watak... sekejap jadi Perserta Bersih 3.0... kemudian gambar lain manusia ni jadi anggota Polis pula.

Ini memang rancangan dari awal Regim Umno/Bn untuk membuat Provokasi... atas sebab itu Perhimpunan Duduk Bantah di Dataran Merdeka tidak dibenarkan kerana agak sukar Provokasi dibuat apabila Peserta Membantah Sambil Duduk... dan sudah pasti akan jelas sesiapa yang bangun untuk membuat Provokasi... atas sebab itu lah Regim Umno tidak membenarkan Perhimpunan di Dataran Merdeka.


Akibatnya peserta akan datang dari berbagai arah... maka Regim Umno akan membuat sekatan pun dari berbagai arah pula... maka provokasi pun mudah untuk Regim Umno mulakan... mungkin cerita sebegini banyak disebarkan oleh bloger PR... namun video diatas rasanya pernah dilihat seperti ditanah Plastien apabila Pihak Israel cuba mematahkan demontrasi oleh Rakyat Palestien.

Kalau kata-kata aku tu menyingung Perasaan Polis Trafik yang ada dalam video ni... nasib lah kau orang... siapa suruh kau ikut cakap Regim Umno/Bn... kepada Polis Trafik dan Unit lain yang anggota tak terlibat memukul Peserta Bersih 3.0... kau memang layak menjadi anggota Polis untuk menjaga Rakyat... namun yang terlibat memukul seperti didalam video ni... baik lu orang pergi mampus kalau masih nak jadi Polis... kah kah kah !.


hemmmmm..... bapak aku dulu polis hutan... kemudian jadi polis trafik... tapi rasanya tak lah macam polis trafik yang ada kat dalam video tu... ganas kat seorang peserta dan buat macam punching bags... nampak sangat jenis barua umno yang sama macam samseng umno yang selalu mengganggu setiap ceramah pakatan rakyat... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. memang patut pun kena belasah....BABI punya BERSIH 3.0

    BalasPadam
  2. Jangan tengok pada polis tu sahaja..ada objek yang dibaling kearah sekumpulan polis tu..mungkin boleh mengakibatkan kemalangan maut...ka;lau tuan nak sokong pun sokonglah perkara yang benar..jijik rasanya diangkat benda yang salah jadi benar.kalau nak cari makan pun biarlah rwzeki yang halal.

    BalasPadam
  3. huh! dah kena rasuk tukang brainwash ni bro.!

    BalasPadam
  4. Komen penchacai lembUmno biasalah bro... tak boleh nak marah sebab pemikiran dia orang standard NFC..kah kah kah !.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....