DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 21 Mac 2012

HASSAN ALI BOLEH JADI RAKAN DATUK T, APABILA MENGATAKAN DSAI TAK LAYAK JADI PENASIHAT EKONOMI SELANGOR KERANA MORAL !

Kalau dah bersahabat dengan Umno sedikit sebanyak perangai bangsat Umno sudah ada pada Datuk Hassan Ali, beliau yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Gombak Setia mendakwa Penasihat Ekonomi Selangor Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) tidak wajar diangkat sebagai pemimpin untuk membantu pembangunan ekonomi di negeri itu ekoran berdepan dengan pelbagai masalah moral.

Ini lah pemimpin yang kononya memperjuangkan Islam, Melayu dan Raja (IMR)... yang apabila bercakap serupa nada nya dengan Pemimpin Umno yang memang bangsat... sebelum ini pun "Datuk T" yang dianggotai oleh Rahim Thamby Chik, Shuib Lazim dan Shazryl pun pernah mengatakan begitu sewaktu menayangkan video sex yang kononya di lakukan oleh DSAI.

Kononya mereka menayangkan video yang kualitinya macam cerita perang dunia pertama atau cerita lawak Charlie Charpelin untuk memberitahu rakyat malaysia siapa DSAI yang sebenarnya, yang menurut mereka seorang yang tidak bermoral dan tidak memimpin Negara... jadi dimana bezanya ucapan Datuk Hassan Ali dengan apa yang diucapkan oleh "Datuk T" yang terkenal mempunyai moral yang terpuji.

Walaupun tidak menyebut nama DSAI tetapi itu jelas ditujukan kepada DSAI... menurutnya "Saya tidak tuju kepada sesiapa namun sama sekali saya tidak setuju jika kita lupakan aspek moral seseorang yang menjaga ekonomi Negeri Selangor... sedangkan cabaran pembangunan adalah untuk 20 hingga 30 tahun akan datang dan ia melibatkan cabaran moral, akhlak dan kemanusiaan... nampaknya orang ini tidak mampu memimpin dan menerajui pembangunan ekonomi Selangor".

Cakap nampak macam berlapik tapi bunyi macam lebih kurang Bangsat yang ada dalam Umno... kenapa beliau tak cakap biar beliau saja dilantik jadi Penasihat Ekonomi Negeri Selangor dengan elaun RM1 seperti yang diterima DSAI... beliau kan pandai berniaga menggunakan air liur saja boleh buat duit dengan menganjurkan motivasi kepada budak sekolah.

Cakap pada beliau kenapa tak masuk aje Umno kalau dah Umno/Bn lebih baik dari Pakatan Rakyat... dan kenapa pula Umno tidak mempelawa beliau menyertai Umno... kerana beliau masih nak berselindung kononya beliau pejuang IMR... sebenar beliau dan Umno tahu betapa majoriti Orang Melayu Islam paling menyampah dengan Umno, Pemimpin Umno dan Penyokong terpilih Umno... atas dasar itu lah beliau tak menyertai Umno dan Pemimpin Umno tak mempelawa beliau.


hemmmmm..... imr,jati dan jalur tiga... nama pun dah nampak berserabut... belum cerita pasal lambang lagi... sebab ada kata logo jati macam logo lucius... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee..... a b u.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....