DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 19 Februari 2012

HAJI NAJIB MENIPU LAGI... KATA SEMUA KETUA NEGARA ISLAM DIBERI KAWALAN TENTERA... KAH KAH KAH !!!

SATU PEMBOHONGAN APABILA MENGATAKAN SEMUA KETUA NEGARA ISLAM MENDAPAT KAWALAN TENTERA

Bercakap dalam Perhimpunan Ulama dan Penulis Maya di Kuala Lumpur hari ini, Perdana Menteri Datuk Seri Haji Najib berkata... di alam maya sesiapa pun boleh dijadikan sasaran melalui media sosial... termasuk dirinya sendiri. Perdana Menteri DSHN hari ini berkata... gambarnya mengerjakan haji pada November tahun lalu yang tersebar di Internet sengaja dimanipulasi untuk memburuk-burukkannya.

Menurut beliau yang menunjukkan beliau dikelilingi beberapa anggota tentera ketika rombongannya bertawaf dengan kumpulan yang menyertainya dipadamkan... mengenai kumpulan anggota tentera yang mengawalnya... ianya diberi kepada semua ketua negara Islam, tapi dijadikan polemik oleh pihak tak bertanggungjawab, yang post di Facebook dan Twitter.
KAWALAN TENTERA YANG BELIAU DAPAT
"Kumpulan saya buat tawaf dipadamkan orang di keliling, seolah-olah orang lain tak boleh lakukan tawaf, cuma saya lakuan tawaf," katanya... satu ibadat yang suci dilakukan dengan niat baik diguna oleh orang berniat jahat untuk tujuan politik.... nak sekat tawaf pun tak mungkin. Sesiapa pernah buat haji tahu (tempat itu) penuh sesak dengan orang."

Siapa kata orang lain disekat semasa beliau mengerjakan Haji... tiada siapa kata orang lain disekat... cuma apabila beliau mengatakan semua Ketua Negara Islam diberi kawalan sebagaimana beliau dan isteri serta pengiring... itu adalan penipuan... adakah beliau lagi hebat dari Ketua Negara Republik Islam Iran iaitu Mahmood Ahmadinejad.... yang mengerjakan Haji tanpa kawalan tentera ?

GAMBAR NI SEMASA BELIAU BARU SAMPAI MENGERJAKAN HAJI
DSHN ni sebenarnya gagal dalam mempolitikkan pemergian beliau mengerjakan haji... kenapa tak boleh berkata begitu sedangkan beliau boleh menuduh orang lain menipulasi haji beliau... nampak beliau menipu apabila mengatakan semua Ketua Negara Islam mendapat layanan kawalan tentera..kah kah kah !!!.


hemmmmm..... inilah rayuan beliau supaya ulama dan penulis alam maya menyebelahi beliau... mungkin ada ulama dan penulis alam maya akan menyebelahi beliau... tapi tetap ada akan membongkar segala penipuan yang beliau kata umpama seperti perkara diatas... umno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee.....

2 ulasan:

  1. haji Najib pergi tunaikan haji semata2 nak harumkan nama sebagai taktik menarik undi melayu. Dalam tahun yg sama juga hjai najib merasuah rakyat malaysia dgn rm100, rm500 dan baucer buku.

    BalasPadam
  2. Semoga PAS tidak menjadi parti yang suka berbohong dan memfitnah!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....