DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 30 Januari 2012

INI OLANG CAKAP DSAI SUDAH TATAK RELEVEN... TAPI DIA SUDAH KASI MALU OLANG CINA Ooooo... BETUI-BETUI MANGANG LA DIA... KAH KAH KAH !!!

Kah kah kah... inilah orang yang mengatakan Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) sudah tidak lagi releven dalam politik Malaysia... erti nya dia lah yang masih releven dan pilih lah dia untuk jadi Perdana Menteri... kemudian siap pesan kat wartawan supaya jangan exited dengan DSAI.... keh kah kah !!!.

Lepas tu siap merayu lagi kat orang cina supaya bantu orang melayu untuk capai ekuiti ekonmi 30%... nada yang sudah tak mempercayai Umno untuk membantu orang melayu bagi mencapai ekuiti ekonomi 30%... kah kah kah ... atau pun macam nak ambil hati orang cina supaya mengambil beliau gantikan tempat DSAI... kah kah kah !!!.

Tapi apa kan daya cempedak dah jadi nangka... nasi dah jadi bubur... kalau buat kerja untuk menipu ada aje jalan diketahui orang... dengan bangga nya beliau memberi ang pau kepada orang cina tapi... ang pau tersebut sepatut nya untuk majlis kematian kerana sampul nya warna putih  dan ang pau untuk sambutan Tahun Baru Cina sepatut nya warna merah... kah kah kah !!!


hemmmmm..... orang nak buat majlis awak nak buat majlis... orang buat betul-betul... tapi awak buat sekadar lepas batuk ditangga... tak kan bila minta sampul ang pau kat bank ada warna putih kot... keh keh keh !!! umno-perkasam betul meloyakan  heeeeee.....

1 ulasan:

  1. Jangan ler kutuk Abg Him saya cam tu... Sedih I tau...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....