DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 21 Disember 2011

SEMALAM KATA TAK PINJAM ... HARI NI KATA ADA PINJAM TAPI NAK TENGOK SURAT DIA TULIS PADA BANK DUNIA... LAWAK LAGI KAH KAH KAH !!!

Dasar penipu dan kaki putar belit.... Tun Mahathir ingat rakyat bodoh macam zaman pra sejarah... ingat pinjam duit kat bank dunia macam pinjam kat kenalan di kedai kopi dan boleh cakap dengan mulut aje....

Ini lah dia puak2 yang suka buat kerja tak ikut peraturan dalam mengurus negara.... sampaikan lupa bahawa dia berurusan dengan bank dunia... sebab dah biasa buat kerja menipu... tanpa permohonan pun peruntukkan boleh keluar.. keh keh keh !!!.

Puak-puak Umno ni kalau buat cerita sekali tengok macam betul, dua kali tengok dah nampak sikit tak betul... masuk kali ketiga langsung tak betul.... macam mana cerita nak betul orang sekarang buat filem dengan HD, 3D dan bermacam teknologi terkini... Tapi puak-puak umno buat filem cara lama iaitu Hitam Putih...kah kah kah !!!

Kepada Pencacai Umno Tegar yang dah busuk sampai keusus ... nanti bila Umno/Bn dah terkubur dan masa itu kebanyakkan pemimpin berhijrah keluar negara... kau orang lah yang kerugian tak dapat merasa kenikmatan menguburkan umno yang dah busuk sampai keusus... kah kah kah !!!.


hemmmmm..... penipuan dan fitnah umpama makanan harian puak-puak umno... kalau dah benda yang di laknat berani dibuat kenapa pula tak berani nak sumpah laknak..... kah kah kah umno betul-betul meloyakan heeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Komen

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....