DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 22 Julai 2012

VIDEO BUAT USTAD FATHUL BARI, BUKTI UMNO DAN JENTERANYA ADALAH ... LU SAMBUNG AJE LAH BEB, KAH KAH KAH !


Video ini adalah bukti yang Ustad Nasarudin Tantawi tidak berbohong... dan apa yang dikatakan beliau semasa Debat dengan Ustad Fathul Bari Ketua Ulama Muda Umno adalah tepat apabila meminta Ustad Fathul Bari supaya up date maklumat beliau berkenaan kenyataan Pengerusi  Parti DAP Yb Karpal Singh... dan kalau benar apa yang keluar dari mulut beliau semasa temuramah dalam sebuah video... yang mengatakan tidak pasti siapa yang berbohong di antara Ustad Nasarudin Tantawi atau Yb Karpal Singh bila merujuk kepada Akhbar NST...

Dengan melihat video ini gua pula nak saran kat beliau supaya menambah kenyataan siapa yang berbohong tersebut diantara Ustad Nasaruddin Tantawi, Yb Karpal Singh atau pun Akhbar jentera Umno/Bn yang jadi rujukan beliau iatu NST...kah kah kah... bukan apa beb kalau melihat dari video ini memang jelas Ustad Penchacai Umno hanya bersumberkan Akhbar-Akhbar Penchacai Umno/Bn... yang sepatut itu tidak beliau lakukan jika mendengar dari cakap beliau yang nadanya umpama Ustad Bebas semasa Debat walaupun atas nama Ulama Muda Umno... bagi gua gelak lagi beb... kah kah kah !.


Sebab itu entry gua kat atas ada "Video buat Ustad Fathul Bari, Bukti Umno Dan Jenteranya Adalah .... Lu Sambung Aje lah beb", malas gua nak sebut beb... kalau tak kerana bulan Ramadhan dah memang gua sebut beb... kah kah kah... sebab kerja-kerja semacam ini memang kerja Jentera Umno beb... yang tak kenal mana Dosa mana Pahala... tapi yang pelik nya buat gua ialah macam mana seorang Ustad yang nampak cerdik boleh tertipu oleh perjuangan Umno... kah kah kah... sebab apa.. beliau cuba menampakan yang beliau konon nya tak pro-Umno walaupun beliau sebagai Ketua Ulama Muda Umno.

Atau... ini andaian gua lah beb... beliau cuba menjalankan strategi supaya beliau tidak dibenci seperti Ustad-Ustad lain yang ada dalam Umno... kah kah kah... buat Ustad Fathul Bari... memang Ustad kena up date maklumat Ustad berkenaan kenyataan Yb Karpal Singh... dan seharus nya Ustad tak menjadikan Akhbar-Akhbar pro-Umno sebagai rujukan untuk mengemaskini maklumat Ustad... gua peliklah Ustad... kenapa lah Umno yang dikatakan oleh Tun Mahathir "sudah berpuluh tahun yang cerdik pandai tak memasuki Umno" yang sudah pasti dihuni oleh kebanyakan nya ????... boleh menjadi pilihan Ustad... pening pening... kah kah kah !.



hemmmmm..... rasanya tak terlambat gua nak ucapakan selamat berpuasa kepada  ustad fathul bari... ok lah ustad gua ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak... semoga ustad mendapat hidayah untuk meninggalkan parti umno yang dah busuk sampai ke usus tu... bukan gua cakap ustad... tapi tun madey yang cakap... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. Gua tak pelik kalau Karpal menolak hukum Islam, kerana beliau orang kafir. Tapi gua rasa pelik teramat sangat apabila UMNO tidak pernah mahu mendaulatkan Islam.
    Hati2 dengan video bersumberkan AbuAqif.

    BalasPadam
  2. Bercakap atas landasan politik penuh dgn muslihat....barua DaP ni elok di humban jer dlm api neraka...pas bersahabat dgn ahli neraka...srupo la tu...

    BalasPadam
  3. http://www.pisau.net/2012/07/adakah-kit-siang-jujur-mahu-elak-13-mei.html

    BalasPadam
  4. PAS bukan pendokong agama ISLAM. ulamanya sendiri memperlekehkan NABI MUHAMAD SAW

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....