DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 27 Januari 2014

Cerita Lawak Dari Sabah : Orang Mati Pun Nak Saman Umno... Kah Kah Kah !


Jangan tak percaya beb sebab segala yang PELIK BIN AJAIB dan LAWAK selalu saja akan ada pada Umno, yang terbaru ialah CERITA LAWAK dari Sabah yang mengesahkan ORANG MATI SAMAN UMNO. Tak pelik ke lu orang beb bila dengar Cerita Orang Mati Saman Umno, kalau Orang Hidup Saman Umno mungkin juga tak pelik sebab sejarah Umno memang sudah terjadi hingga membawa kepada UMNO MAMPOS pada tahun 1987. Tapi bila Orang Mati Saman Umno gua ingat dalam Dunia ini lah satu-satu nya kejadian yang pertama... kah kah kah !.

Gua Rasa lah beb andai kata ditakdirkan yang Umno betul-betul MAMPOS satu hari nanti pasti salah satu Cabang PELIK BIN AJAIB dan LAWAK akan turut hilang, kenapa gua katakan begitu ialah kerana setiap detik dan waktu dalam perjalanan hidup Umno pasti PELIK BIN AJAIB dan LAWAK tak akan tinggal. Bermula dari Umnno Lahir pada tahun 1946 sehingga diangkat sebagai Pejuang Kemerdekaan wal hal kebanyakan yang ada adalah PENGAMPU TELOR PENJAJAH tapi masih boleh jadi Pejuang Kemerdekaan... kah kah kah !.

Lu orang ISI PERUT UMNO jangan kata yang gua ni buat FITNAH ok, ini adalah kenyataan kalau tidak mana mungkin Orang Mati Saman Umno beb. Saman pulak tu bukan nya sikit-sikit tapi JUTA-JUTA gua cakap lu beb, apa punya LAWAK GILA BABI sampaikan Orang Mati sanggup saman hingga RM20 Juta. Memang patut lah pun kalau Orang Hidup Saman Umno sampai boleh NYAWA UMNO MELAYANG, buat Isi Perut Umno FIKIR-FIKIR kan lah sampai bila lu orang harus menjadi Penyokong kepada sebuah Parti yang penuh dengan Cerita Pelik Bin Ajaib dan Lawak... kah kah kah ! sumber FMT


hemmmmm..... patut lah umno asik kena saman aje beb... kalau dah ahli umno yang mati pun nak menyaman umno apa ke lagi orang hidup yang bukan ahli umno... lawak lawak... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....