DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 2 Ogos 2012

TEMA HARI KEMERDEKAAN PR... SETIAUSHA AGUNG PERKASAM NI DAH MULA MEROYAN, KAH KAH KAH !

Nampak jelas yang Setiausha Agung Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasam) semakin Meroyan apabila menyifatkan tindakan Pakatan Rakyat mengumumkan tema Hari Kemerdekaan alternatif sebagai tanda Pakatan Rakyat (PR) semakin kemaruk untuk memerintah negara... kah kah kah... PR kemaruk nak perintah Negara ke atau lu yang kemaruk nak mempertahankan Pemerintahan Umno/Bn yang dah Nyawa-Nyawa Ikan ni beb... kah kah kah !.

Menurut kata Setiausaha Agung Perkasam Syed Hassan Syed Ali. "Mereka ini kemaruk nak memerintah negara.... tunggulah masa kamu... dia orang ni sibuk apa pula? Kerajaan buat bajet... dia pun buat... Kerajaan buat tema kemerdekaan... dia pun buat. Mengarutlah ". ketika diminta mengulas pengumuman tema Kemerdekaan alternatif PR yang diumumkan oleh Sasterawan Negara Datuk A Samad Said di Ibu Pejabat Parti Keadilan Nasional hari yang bertema Sebangsa, Senegara, Sejiwa.

Nampak sangat Otak Setiausha Agung Perkasam ni Tak Cerdik... kah kah kah... inilah namanya Politik... yang berlandaskan Idea Pemimkiran yang sihat... bukannya berlandaskan fahaman Perkauman yang sempit seperti yang Umno dan Perkasam perjuangkan... kah kah kah... apa lu dah rasa yang Tema Hari Kemerdekaan yang di buat oleh Pemimpin Umno yang ada masalah Otak tu tak bagus ke... kah kah kah... atau lu merasa Tema Hari Kemerdekaan PR boleh mengancam Tema Hari Kemerdekaan Umno/Bn.... kah kah kah !.

Itu pasal lah... lain kali bila buat kerja gunakan otak Manusia yang Sihat... bukan menggunakan Otak Manusia yang Ada Masalah beb... dan yang lebih teruk lagi apabila lu orang menggunakan Otak lembUMNO apabila membuat sesuatu kerja... kah kah kah... maka jadilah tema "55 tahun Janji Ditepati"... apa janji yang lu orang tepati beb... kah kah kah... selain dari yang lu orang buat semuanya untuk menipu rakyat... terutama nya menipu  Orang Melayu oleh United Munafik National Organisations (UMNO)... kah kah kah !. sumber klik sini


hemmmmm..... buat kerja tanpa menggunakan otak yang waras lu orang sudah terbukti dengan dasar kluk klik pemimpin wassatiyah datuk seri haji najib lu orang... dari sbpa hinggalah kepada logo tema hari kemerdekaan yang semua nya macam haramjadah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan... heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. Bukan ke Rais Yatim jugak yang suruh parti2 lain buat logo dan tema sendiri, biar rakyat yang memilih. Itu hak masing2 utk memilih katanya. Hmm..

    BalasPadam
  2. Pertubuhan yang tidak berdaftar dikatakan pertubuhan haram tapi kalau berdaftar seperti Perkasa tentulah ia dikatakan pertubuhan haramjadah, bukan? Sebab ia buat kerja-kerja haramjadah....memecahbelahkan rakyat.

    BalasPadam
  3. pergi mampos dengan perjuangan bangsa yang rasis perkasa tu..jd pejilat united malay tp x mengaku - www.anakkedah.com

    BalasPadam
  4. Sebangsa, Senegara, Sejiwa. ....
    kan ke cantik n simple tema mcm tu....merangkumi semua.....
    tema begitu tema penyatuan segala rupa bangsa....all in one.....
    bukan 1M yg entah apa apa temanya......nak baca pun berserabut.......
    tu yg perkasa jeles tuh....
    depa tak dak idea cam PR alternatif......

    kah kah kah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....